Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van Estes naar Rapid City

Discussie gestart

LauraVolkers

Hoi Allemaal!
We maken in Juni een rondreis door de Rockies . Hier zit een lange rit van in Estes  naar Rapid City . Naar schatting een dikke 6 uur rijden (huurauto). Ik heb al wat zitten googelen, en volgens de geleerden is de streek waar we doorheen rijden erg saai.: Bovendien moet er ook gerust worden... Ik zoek dus een route met een of meerdere rustpunten, die ook nog een beetje de moeite waard zijn. Nu heb ik  Carhenge gevonden, bij Alliance, maar is dat ook ver om? Kortom, wie kent dit traject en heeft goede tips?
#1 - 12-04-2017, 15:23 uur

Cees A

Heb dat stuk al een paar keer gereden, maar nooit echt het idee gehad dat het (te) lang rijden is.
Carhenge kan me niet bekoren en ik heb dan ook nooit de moeite genomen om daarvoor om te rijden.
Ik stopte altijd even in Cheyenne. Leuk oud centrum om even de benen te strekken en een kopje koffie te nemen.
Mijn 1e overnachting in de Black Hills plande ik dan trouwens in Hot Springs, vlakbij Custer State Park.
Naar Hot Springs is vanaf Estes Park sowieso 1 uur minder rijden dan naar Rapid City.
En je zit de volgende ochtend in no time in Custer.
#2 - 12-04-2017, 16:23 uur

Old Faithful

Wij reden van Denver naar Custer met bij Scotts Bluff een tussenstop in de planning. Door omstandigheden vertrokken wij later uit Denver en daarom zijn we de snelste route via de I-25 gereden.
Je zou ook eens kunnen kijken of Fort Laramie N.M. voor een tussenstop in aanmerking komt.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#3 - 13-04-2017, 00:22 uur
Groet,

Old Faithful

Big_mo

Naar schatting een dikke 6 uur rijden (huurauto).
Ik zit even te kijken en Google Maps geeft 6uur en 20 minuten aan. Even stoppen, tanken, plasje, hapje eten. Zit je gauw een uur extra boven op die tijd. Ik zou bijna aanraden het in twee te splitsen ergens halverwegen. Wie weet wat voor hidden gems je tegen komt!

Je zou ook eens kunnen kijken of Fort Laramie N.M. voor een tussenstop in aanmerking komt.
Neem aan dat je Wyoming bedoelde? Zou wel een hele omweg zijn via New Mexico! ;)
#4 - 13-04-2017, 20:46 uur

Old Faithful


Je zou ook eens kunnen kijken of Fort Laramie N.M. voor een tussenstop in aanmerking komt.
Neem aan dat je Wyoming bedoelde? Zou wel een hele omweg zijn via New Mexico! ;)
Ik bedoelde eigenlijk Fort Laramie National Monument, althans zo staat het op de kaart van mijn Garmin.
Ik zie nu echter dat het blijkbaar een National Historic Site is.  Het was natuurlijk niet de bedoeling om Laura een gigantische omweg te laten maken.  :afro:
#5 - 14-04-2017, 00:56 uur
Groet,

Old Faithful

LauraVolkers

Hartelijk dank voor de tips! Geen angst voor omrijden, we checken toch altijd de Tom Tom met een kaart... zou Stom Stom zijn..
#6 - 18-04-2017, 20:03 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15