Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper wegbrengspecials door Travelhome

Discussie gestart

usa4all

Travelhome Campervakanties heeft weer wegbrengspecials! UIt eigen ervaring kunnen wij u vertellen dat uw reis wel eens heel voordelig kan uitpakken.

Haal een gloednieuwe camper op bij de fabriek in Middlebury, Indiana (nabij Chicago) en breng deze naar de Road Bear locatie in Los Angeles, San Francisco, Las Vegas of Denver. De nieuwe campers moeten naar een van de verhuurlocaties van Road Bear gebracht worden en tijdens de reis worden deze in de praktijk getest. Door u! Een uitgelezen kans om een prachtige camperreis te maken, tegen een zeer gereduceerd tarief. Het enige dat u hoeft te doen is te testen of alle functies van deze gloednieuwe camper werkzaam zijn.

U kunt de camper ophalen tussen 16 maart en 20 maart 2015, tussen 23 maart en 27 maart 2015 of tussen 30 maart en 2 april 2015. Deze wegbrengspecial is op basis van het 'Run of Fleet' principe: de verhuurder kiest het campertype waarmee u gaat reizen.

Vraag nu gratis en vrijblijvend een offerte aan via Usa4all en vermeld daarbij wegbrengspecial 2015.

Het is verstandig om uw tweede en eventueel derde keus van inleverlocatie te laten weten. Dit kunt u vermelden in het 'extra opmerkingen' veld op het boekingsformulier.

klik hier voor het aanvragen van een offerte: http://www.verenigdestaten.info/offerte-aanvraag-bij-travelhome-amerika-reizen/
#1 - 09-07-2014, 11:20 uur
USA4ALL brengt Amerika dichterbij Nederland!

Word lid van USA4ALL op Facebook!

pethard

Wie heeft er ervaring met dit soort reizen? We lazen dat de campers vaak worden afgevuld met antivries en dat je gedurende de reis geen gebruik kunt maken van toilet, douche, wastafel en keuken. Als dat voor langere tijd zo zou zijn, wat is dan de charme van een wegbrengcamper in vergelijk met een huurauto, buiten dat je veel meer benzine betaald ? Bij een verlenging van de reis met één of twee weken, moet je dan eerst de camper inleveren of kan je in dezelfde camper verlengen ? Natuurlijk zal ik deze vragen ook stellen aan Travelhome, maar het gaat mij om uw ervaringen ?!!  Waar moet ik nog meer rekening mee houden ?

Groet : Pethard
#2 - 09-07-2014, 23:01 uur
met vriendelijke groeten,

Peter Harderwijk

Wop

Ik,  ;)

Dat van die antivries is niets van waar, tenminste niet bij Cruise America ik had in dit geval geboekt bij Tioga Tours (Ook zeer betrouwbaar) .. Hun hebben ook de specials van Road Bear.  De benzine is wel een puntje.. De 30ft camper van mij reed 1 op 4. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet echt zuinig heb gereden (120 op de Interstate) . Als je verlengd buiten de wegbreng periode zal je mijn inziens inderdaad het resterende deel apart moeten boeken. Probeer daarom je reis te plannen binnen deze periode.
#3 - 11-07-2014, 18:53 uur

dentul

Wij hebben geboekt bij Travelhome (3 weken huur, vlucht, 1 nacht hotel en transfer) en toen er een camper beschikbaar was gevraagd of we 1 week extra konden boeken. Geen probleem, kosten waren slechts 225 euro voor een extra week en ook het aantal mijlen werd verhoogd. Wat de benzine betreft, wij hebben eerder met een camper van 27 voet gereden en met een van 25 voet, maar het verbruik was voor beide hetzelfde (ongeveer 1 op 4).
#4 - 23-09-2014, 20:48 uur

pethard

We hebben na ons hier behoorlijk te hebben ingelezen en diverse tips te hebben gekregen, besloten een "wegbreng"camper te boeken. Vliegen op 26 maart 2015 naar Chicago en halen op 31 maart onze camper op om daarna in zuidelijke richting te vertrekken. Op 5 mei leveren we de camper in bij het verhuurstation in Los Angeles. Nu gaan we aan de slag om een mooie route uit te zoeken met vele highlights die we onderweg zeker willen zien. We komen hierover zeker nog terug op dit forum !
Tips, trucs, voorstellen en "dat mag je beslist niet missen" aanraders van harte welkom ! We hebben in 2013 al 6 weken door het Wilde Westen gezworven met een camper en daarvoor 3 vakanties in een huurauto getoerd, dus weten al wel redelijk wat er te koop is in dit schitterende werelddeel.  groet van Pethard en Cathard 
#5 - 25-09-2014, 23:08 uur
met vriendelijke groeten,

Peter Harderwijk

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15