Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amish

Discussie gestart

melvin

Hallo iedereen,

Dit is een gedeelte van onze route.
NYC - Philadelphia - Washington DC - Niagara falls
Hiertussenin willen we graag een kijkje nemen bij de Amish. Nu heb ik al veel gezocht maar vind ik niet echt een goede plek waar we dit kunnen doen.
Nu was mijn vraag hebben jullie hier enige ervaring mee?

Alvast bedankt,
Melvin
#1 - 26-02-2012, 17:01 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Jez

Hallo iedereen,

Dit is een gedeelte van onze route.
NYC - Philadelphia - Washington DC - Niagara falls
Hiertussenin willen we graag een kijkje nemen bij de Amish. Nu heb ik al veel gezocht maar vind ik niet echt een goede plek waar we dit kunnen doen.
Nu was mijn vraag hebben jullie hier enige ervaring mee?

Alvast bedankt,
Melvin

Jazeker: je moet in Lancaster County zijn. Als je vanuit Philly de 30 west neemt, kun je afslaan naar de 340 west. Die voert door typische Amish-plaatsen als Intercourse en Bird in Hand (ik lieg het niet). In Intercourse kun je heerlijk eten op de hoek bij het Best Western. Je wordt dan geholpen door Mennonites.
#2 - 26-02-2012, 17:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

melvin

Bedankt!
Ik had hier inderderdaad over gelezen maar wist niet zeker of het echt iets was.
Nu weet ik teminste waar ik heen moet :)!

Melvin
#3 - 26-02-2012, 19:48 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

B-man

Bedankt!
Ik had hier inderderdaad over gelezen maar wist niet zeker of het echt iets was.
Nu weet ik teminste waar ik heen moet :)!

Melvin

Ik sluit mee aan bij Jez. Ik ben een paar maanden geleden nog in Lancaster County en Intercourse geweest en het is wel degelijk een prima plek om de Amish te zien hoor. :)
#4 - 26-02-2012, 19:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

maryde

En ook ik was er in september en sluit me aan bij de vorige schrijvers. Heel interessant en bijzonder.
#5 - 26-02-2012, 21:42 uur

ellenB

Wij zijn in 2008 in dit gebied geweest, dezelfde plaasten. Wij hebben gewoon met de camper rondgereden - met de telelens in de aanslag - en het was een bijzondere ervaring. Aan de ene kant van de weg wordt met paard en wagen ge-oogst en aan de andere kant van de weg met een hypermoderne combine, ik kan me er nog over verwonderen. En in de kleine 'huisjes' langs de weg kun je echt zalige taartjes, brood, jam etc. kopen, betalen naar alle eerlijkheid. In het begin wisten we dit niet en liepen we het erf op, pa duwde zoonlief naar voren om het woord te doen maar eigenlijk kwam er alleen uit dat moeders er niet was en zelfbediening de bedoeling was.......
#6 - 28-02-2012, 10:46 uur

Jez

En je kunt zien in welk huis Amish wonen en in welk huis niet: als de bovengrondse electriciteitsdraden niet naar een huis leiden, dan woont in dat huis een Amish-gezin.
#7 - 28-02-2012, 20:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

melvin

Bedankt voor al jullie reacties!
We gaan hier zeker heen, om een kijkje te nemen of we een paar Amish huizen vinden, wat volgens mij geen probleem moet zijn.
Dat met die electriciteitsdraden is een handige tip!

Melvin
#8 - 28-02-2012, 21:34 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

maryde

En als je was buiten aan de lijn ziet hangen, weet je het ook zeker!
#9 - 28-02-2012, 22:09 uur

Freddytex

Er is ook een semiprofesionele kuiken waar zij de typische jam , kaas en andere produkten maken. J kan het zien maken en proeven
#10 - 28-02-2012, 22:16 uur

Jez

Ik weet niet welk kuiken Freddytex bedoeld, maar ik ken wel een winkeltje in Intercourse, waar je inderdaad verse producten kunt proeven. Het heet de "Intercourse Canning Company". Als ik het me goed herinner, zit dit in de straat van de Best Western, aan een grote parkeerplaats.

En ergens onderweg kom je langs een klein winkeltje, de Country Gift and Thrift Shoppe, waar ze allerlei spulletjes verkopen die door de Amish-gemeenschap zijn ingebracht. Loop vooral ook even naar boven, dan zie je de Amish-dames bezig om de mooiste quilts te maken. Let op: mocht je foto's willen maken, vraag dan wel eerst toestemming; er is kans dat dat niet op prijs wordt gesteld!
#11 - 28-02-2012, 23:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freddytex

het is inderdaad geen kuiken maar een keuken.Sorry voor de typfout.Het is de Kitchen Kettle Village in Intercourse.Daar zie alles klaarmaken wat je kan kopen.
Zie even op deze website :http://www.kitchenkettle.com/our-village/the-canning-kitchen.asp
#12 - 03-03-2012, 18:41 uur

melvin

Ziet er zeer leuk uit moet ik zeggen.
We zullen hier zeker gaan kijken als we genoeg tijd hebben!
Zo'n souvenir winkeltje lijkt me ook erg leuk om eens rond te snuffelen.
Aangezien de rit van Philadelphia naar DC niet zo lang is hebben we genoeg tijd om hier een kijkje te nemen overal :).

Melvin
#13 - 03-03-2012, 19:22 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

ellenB

Wij hebben deze Amish Village bezocht. Erg interessant en een goede uitleg van het Amish leven.
http://theamishvillage.net
Ik weet niet of je ook op campings overnacht, wij hadden White Oak, en deze lag goed gelegen tussen het Amish leven !!
http://www.whiteoakcampground.com/
#14 - 04-03-2012, 15:53 uur

melvin

Die eerste site wat je stuurt ziet er zeer goed uit :)!
Naar zoiets was ik ook op zoek. Ik heb onderhand genoeg informatie van iedereen hier dus eens kijken dat we zoveel mogelijk van de Amish meepikken op een dag.
We overnachten echt in hotels dus niet op campings. Nu je het zegt lijkt me dat inderdaad wel mooi om eens te doen in die omgeving, krijg je beetje meer het gevoel erbij van de Amsih.

Melvin
#15 - 04-03-2012, 21:34 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15