Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boston - White Mountains

Discussie gestart

Dimitri


Tijdens onze trip moeten we op één dag eigenlijk vanuit boston naar de white mountains rijden. We hadden graag een tussenstop in gloucester
gemaakt omdat we er aan whale watching zouden willen doen. Het enige nadeel is dat dit pas om 1pm is. Stel dat dit een 4tal uurtjes duurt, dan kunnen we ongeveer rond 6pm vertrekken vanuit gloucester naar lincoln ( white mountains ). Is dit te doen? Of is het al te laat dan om nog die rit te doen?
#1 - 14-06-2011, 11:30 uur

Jez

Tja, alles kan, natuurlijk, maar het is maar waar je zin in hebt. Het is ca. 150 miles rijden, uurtje of 3 dus. Wij hebben ooit (in 2009) een whale watch tour gedaan, die duurde 5 uur. Dan moet je nog weer uit die kleding, opwarmen (in ons geval dan, want het was rotkoud) en op pad. Intussen kan ik me voorstellen dat je wel wat wilt eten en je moet dus nog 150 miles rijden. Ik zou lekker een nachtje op Cape Ann blijven (leuk!), maar ja, wie ben ik.
#2 - 14-06-2011, 20:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dimitri

nja ik weet het... Het probleem is natuurlijk dat we iets hebben vastgelegd daar dus m.a.w. moeten we wel savonds in lincoln zijn...
nu ja aan de andere kant het is nu ook niet dat we iedere dag zoveel moeten rijden dus als er een keertje een laten tussenzit zal het ook
wel lukken zeker... Kzou het gewoon jammer vinden om die whale watching niet te doen...
#3 - 14-06-2011, 23:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15