Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Campingplaatsen dichtbij Cleveland

Discussie gestart

ausma

Wie weet er een camping dichtbij Cleveland die het hele jaar open is? Wij willen ook graag Cleveland bezoeken en hebben dus een campground nodig die open is in Maart en ook nog openbaar vervoer in de buurt om naar de stad te gaan.
Groeten Wim
#1 - 18-01-2014, 12:37 uur

ausma

Nog een vraag: Zijn er in de buurt van Lancaster ook campgrounds die het hele jaar open zijn en zijn er ook in het Amish gebied campgrounds? Lijkt ons erg leuk om daar in de buurt te overnachten met de camper!
#2 - 18-01-2014, 12:44 uur

hoeksie1

Er wordt gesproken in dit topic over de Greenbelt campground. Wij hebben deze ook op het oog. We reizen met een camper en willen 2 dagen naar Washington DC. Zoals ik lees, ligt de camping op 1 1/2 km van het metrostation.
Hoe reisden jullie hier naartoe vanaf de camping? Lopen, met de RV (waar dan parkeren?), bus, taxi???
Ik hoor het graag

#3 - 18-02-2014, 13:41 uur

Jobazz

Heb je nu een camping geboekt of nog niet? Anders geef ik een url van KOA door, ik neem aan dat er al genoeg campings rond Cleveland zitten.
#4 - 26-02-2014, 16:56 uur

Hans B

Nieuw!
De camping in Washington die veel gebruikt wordt is Cherry Hill.
http://www.cherry-hill.com/
Prijs vanaf $62 (prijzig vind ik), maar wel met alle faciliteiten.
Wij hebben het afgelopen jaar 4 nachten verbleven in Greenbelt Park.
http://www.nps.gov/gree/index.htm
Een camping midden in een groot stuk bos, konijntjes, reeën.
Geen internet, zwembad of dergelijke, wel wc en douches. Kostten  $16. per nacht.
Wij hebben zelf fietsen en zijn naar de metro gefietst ± 1,5 km, station College Park, vanaf daar in 20 minuten naar de binnenstad.
Maar je kunt ook met de camper naar het metrostation rijden, er is een grote parkeerplaats.

#5 - 27-02-2014, 09:41 uur
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 14:57 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15