Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

diversen

Discussie gestart

Danny80

Hoi allemaal!

Ik heb weer een aantal vragen en hoop dat iemand mij ermee kan helpen:
- In september gaan we naar New York. Begin september is het echter ook Labor Day. Is er iemand die op die dag in New York is geweest en mij kan vertellen of er leuke festiviteiten zijn of andere bijzondere dingen?
- We willen een betaalbaar hotel buiten Manhattan boeken. We hebben Pan American gezien in Queens, maar we hebben niet echt benul van de wijken in New York. Is Queens een beetje een betrouwbare buurt? Of kunnen we die beter mijden....

Well, that's all for now....hopen dat iemand een antwoord weer...

Groeten,
Danny
#1 - 08-04-2009, 11:48 uur

Jez

Kijk ook eens aan de overkant van het water, in New jersey. Vorige keer sliepen wij in een Super 8 in North Bergen, voor $88,- per nacht en met een shuttlebusje stonden we zo in Manhattan. Dit jaar slapen we in een Super 8 in South Hackensack voor $80,- per nacht en nemen weer de shuttlebus.
#2 - 08-04-2009, 21:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Miekske

Hier zijn alle straatfestivals in NY; http://www.nycstreetfairs.com/sched.html
#3 - 09-04-2009, 00:11 uur

coulthard

Hoi,

ik ben in 2004 tijdens Labor Day in NYC geweest; zover ik meegemaakt heb zijn er geen festiviteiten, maar wat wel opviel was dat het enorm rustig is in Downtown Manhattan, een goeie mogelijkheid om mooie foto's te maken.. (iedereen heeft dan vrij). Veel plezier iig.

gr DC
#4 - 11-04-2009, 10:23 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15