Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een (1) volle dag New York, wat te doen?

Discussie gestart

Wop

Ik heb op 9 maart'15 een volle dag New York City te besteden, de volgende dag vlieg ik door naar Dallas. (De dag ervoor, land ik om twee uur en kijk 's avonds de NBA wedstrijd tussen de Nets en de Utah Jazz), wat mag ik daar ABSOLUUT niet overslaan?

- Time Square bezoek ik na de wedstrijd.

Wat ik in ieder geval op mijn lijstje heb staan is:

- Avond foto maken van(af) Brooklyn Bridge
- Bezoek NBA store fifth Avenue
- Freedom Tower (indien geopend voor publiek)
- Misschien High Line ..

Het maakt mij niet uit als ik van 's ochtends vroeg tot laat op pad ben... 
Ben al Tweemaal eerder in NYC geweest, dus de "Geijkte"  bezienswaardigheden zijn niet eerste prioriteit.

Ben benieuwd naar jullie tips!
#1 - 26-12-2014, 22:14 uur

Yessica

Als je er al vaker geweest bent, is een ritje met de Roosevelt Island Tramway misschien wel leuk, zeker 's avonds als je uitzicht hebt over de skyline van Manhattan.
#2 - 27-12-2014, 02:23 uur



Jez

Naar het fotografie museum natuurlijk! En daarna lekker relaxen in Central Park, genieten van de straatartiesten. Laat ff weten of het museum iets is; wij zijn waarschijnlijk in oktober een dagje in NY.....  ;)

Groeten vanuit een zonnig Rome......
#3 - 27-12-2014, 09:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Bezoek aan de prachtige Apple Store op 5th Ave?
#4 - 27-12-2014, 14:19 uur

hdeweert

op 9 maart 2015 om 8 uur pm speelt billy joel in madison square garden.

http://billy-joel-new-york.ticketsw.com/tickets/March-09-2015-8:00pm/?eventId=2450555

kaartjes kosten tussen $86 en $101
veel plezier daar
#5 - 27-12-2014, 20:31 uur
« Laatst bewerkt op: 27-12-2014, 20:34 uur door hdeweert »

B-man

Ik heb op 9 maart'15 een volle dag New York City te besteden, de volgende dag vlieg ik door naar Dallas. (De dag ervoor, land ik om twee uur en kijk 's avonds de NBA wedstrijd tussen de Nets en de Utah Jazz), wat mag ik daar ABSOLUUT niet overslaan?

- Time Square bezoek ik na de wedstrijd.

Wat ik in ieder geval op mijn lijstje heb staan is:

- Avond foto maken van(af) Brooklyn Bridge
- Bezoek NBA store fifth Avenue
- Freedom Tower (indien geopend voor publiek)
- Misschien High Line ..

Het maakt mij niet uit als ik van 's ochtends vroeg tot laat op pad ben... 
Ben al Tweemaal eerder in NYC geweest, dus de "Geijkte"  bezienswaardigheden zijn niet eerste prioriteit.

Ben benieuwd naar jullie tips!

Voor mooie (avond)foto's kan ik je aanraden om de gratis Staten Island Ferry te nemen. Kost je heen en terug ongeveer klein uurtje. Wat ik zelf eigenlijk nog beter vind is foto's te nemen vanaf de Brooklyn Promenade. Je kunt dit doen door vanaf Manhattan over de Brooklyn Bridge te lopen zodat je daar ook meteen foto's kunt nemen maar nog beter, zeker doen!, is de water taxi te nemen vanaf midtown naar Brooklyn of andersom. Kost je ongeveer 5 dollar maar view is super! High line is misschien niet interessant genoeg in maart.
#6 - 28-12-2014, 13:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

Kijk!  Goede tips.. Dank!

Billy Joel.. Dat is wel Cool...   Maar mijn tijd is beperkt.. Even over nadenken..  (Ps kaartjes zijn ook duurder dan$101 ;-) )
Apple store -  Uiteraard. 

High line , zo inderdaad we wat "kaal" kunnen zijn..
#7 - 29-12-2014, 13:32 uur

Yessica

Vanaf de Apple Store kun je naar de Tramway lopen (ongeveer 10 minuten). Kosten zijn hetzelfde als een metro ritje.
#8 - 29-12-2014, 15:00 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15