Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eerte opzet route noordoost - van NYC naar Orlando

Discussie gestart

WJ

We zijn in 2005 door het westen getrokken met de camper wat ons uitstekend is bevallen. Dit jaar gaan we het oosten bezoeken.
Wij, gezin met 3 kinderen (15, 13 en 10 jaar) vliegen 27 juni met BA via Londen naar JFK en gaan 27  juli weer terug vanuit Orlando. Hebben een RV gehuurd bij Moturis, een A-class 32 ft.

We zijn nu de route aan het samenstellen en zijn op zoek naar goede tips en suggesties. Onze voorlopige route is als volgt:

- de eerste dagen in NYC
- Niagara Falls (2 dgn)
- Washington DC (2-3 dgn)
- Shenendoah 92 (2 dgn)
- Great Smoky mountains / Ashville (2-3 dgn)
- Atlanta (op bezoek bij vrienden)
- Savanah (1 dg)
- Jacksonville OF Tallahassee
- Orlando, Disney/Cape canaveral (3 dgn)
- Lake Kissimmee (2 dgn)
- Naples
- Everglades
- The Keys
- Miami
- Ft. Lauderdale
- Orlando

We hebben al verschillende versies gehad en ik wil jullie oost amerika kenners graag om advies vragen.  Ook als het gaat om tips voor goede campgrounds!

Alvast bedankt voor jullie feedback!!
#1 - 17-03-2007, 20:53 uur
Cheers,
WJ

PetraVS

Hoi,

Als je een mooie weg naar de watervallen wilt nemen, ga dan door de Fingerlakes Region.  Hier vind je veel parken en de meren zelf zijn ook mooi, bovendien zijn plaatsjes als Ithaca (waar Cornell University zit) ook erg leuk.  Twee volle dagen voor de watervallen lijkt me wat veel.  Een volle dag met daarbij zeker een avond om de verlichting te zien, lijkt me genoeg, zoveel tijd hebben wij er altijd doorgebracht en dan hebben we het wel weer zo'n beetje gezien.
Als je nog tips voor Washington nodig hebt staan er een heel stel in mijn blog (http://nederlandseamerikaan.blogspot.com), vooral in de laatste week van maart 2006, want toen heb ik een vriendin hier rondgeleid.
Voor de Shenandoah zou ik Skyline Drive rijden (vanuit Washington in Front Royal beginnen, daar zijn ook mooie grotten, als de kinderen dat leuk vinden, rondleiding duurt ongeveer 90 minuten).
Als jullie schema het toelaat zou ik Charlottesville en Monticello, het landgoed van Thomas Jefferson bezoeken. 
Als je nog tips nodig hebt voor DC en omgeving of Virginia, laat me maar weten!  Jullie kinderen hebben ongeveer dezelfde leeftijd als de onze (11,14 en 17) en ik denk, dat ze de reis, die jullie gaan maken, heel leuk zullen vinden.
#2 - 18-03-2007, 02:49 uur

WJ

Hallo PetraVS,
Dank je voor je reactie. Veel nuttige informatie  shiny We zullen na NYC waarschijnlij bij Ithaca een campground gaan opzoeken om daar van de omgeving te gaan genieten alvorens we doorgaan naar de Falls. We willen inderdaad niet 2 dagen bij de Falls blijven, zitten alleen eraan te denken om een Campground bij Lake Erie te zoeken om daar ook nog wat tijd door te brengen. Is lake Erie geschikt of kunnen we die tijd beter elders gebruiken?

Het ziet er nu naar uit dat we 3 en 4 juli in W.DC zullen zijn. Tips voor de 4e zijn meer dan welkom. Ik begrijp dat het dan erg gezellig is daar?
B.v.d.
#3 - 20-03-2007, 19:08 uur
Cheers,
WJ

PetraVS

Inderdaad is 4 juli hier een grote party.  Jullie en een half miljoen "vrienden" ;).  Serieus, het is werkelijk fantastisch om mee te maken en het vuurwerk 's avonds is prachtig.  De beste plek om het te bekijken is midden op de Mall aan de kant van het Capitool, voorbij het Washington Monument.  Dan krijg je het Monument ook op foto's. 
#4 - 21-03-2007, 01:14 uur

WJ

Dank je voor de tip!
Heb jij wellicht ook een goede tip als het gaat om een campground bij DC met goede verbindingen naar DC? We zijn op dat moment de camper en zullen dus buiten DC een plaats moeten vinden.
B.v.d.
#5 - 22-03-2007, 12:28 uur
Cheers,
WJ

Hans B

Is dit misschien iets.

http://www.capitolkoa.com/

Hans
#6 - 22-03-2007, 14:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

WJ

De website ziet er goed uit.
Heb je ervaring met deze campground?
#7 - 22-03-2007, 14:12 uur
Cheers,
WJ

Hans B

Ik heb wel eens op KOA campings gestaan.
Niets mis mee.
Maar deze ben ik nog nooit geweest.

Vond nog eentje.
http://www.ramblinpines.com/default.asp

Onderstaande camping hebben wij twee nachten gestaan.
Niets mis mee.
Vanhier naar het dichtstbijzijnde metrostation gereden en hiermee Washington in
http://www.woodalls.com/a/01544_princewilliam.html

Hans
#8 - 22-03-2007, 19:37 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15