Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hulp bij route Noord-Oost

Discussie gestart

Susa

Hallo allemaal,

Al enige tijd volg ik dit forum en heeft het ons al veel hulp gegeven bij onze reis van vorig jaar, door West Amerika. Dit jaar staat het Oosten op het programma, maar omdat dit voor mij een onbekend gebied is, is het lastig om een route plannen.
Ik heb al veel gelezen en dit forum uitgepluist maar ik zie door de bomen het bos niet meer. :D

Met andere woorden; alle tips en hulp is welkom. Hierbij de route die ik tot dusver heb. Het is de bedoeling om na 14 dagen naar Florida te gaan dus het gaat om de eerste 14 dagen. Wat raden jullie nog aan, mis ik nog dingen die ik absoluut niet mag missen? Of moet ik dingen weglaten?

Dag   1   Hele dag   Washington
Dag   2   Ochtend    Reizen York-Harley Davidsonfabriek
      Middag   Reizen Lancaster Amis County
Dag   3   Ochtend    Lancaster Amish County
      Middag   Reizen Niagara Falls
Dag   4   Hele dag   Niagara Falls
Dag   5   Ochtend    Reizen Finger Lakes (via Lake Ontario)
      Middag   Reizen Adirondacks / Plattsburg
Dag   6   Hele dag   Adirondacks e.o.
Dag   7   Ochtend    Adirondacks e.o.
      Middag   Reizen White Mountains
Dag   8   Hele dag   White Mountains
Dag   9   Hele dag   White Mountains
Dag   10   Ochtend    Reizen Cape Cod
      Middag   Cape Cod / Woods hole
Dag   11   Hele dag   Cape Cod / Woods hole
Dag   12   Ochtend    Cape Cod / Woods hole
      Middag   Reizen naar Boston
Dag   13   Hele dag   Boston

Alvast bedankt,
Groeten Suzanne
#1 - 28-02-2011, 21:06 uur

Jez

Nou, ziet er prima uit, hoor. Ik ga er zomaar vanuit dat je van motoren houdt; misschien vind je het leuk om OCC te bezoeken? Ligt in Newburgh, bij de Catskills.
#2 - 28-02-2011, 21:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Susa

Hoi Jez,

Tja, ik ben niet echt de motorfanaat, mn wederhelft wel. Het hoeft dus niet de overhand te nemen in onze trip maar als we ergens toch in de buurt zijn?

Voor een eerste kladje zit ik dus wel een beetje in de goede richting. Mis ik nog dingen, bijzondere plaatsen die ik met een kleine wijziging nog kan toevoegen?

Bedankt in iedergeval.
#3 - 01-03-2011, 21:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15