Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pennsylvania

Discussie gestart

maryde

 Wij vertrekken 23 augustus naar Philadelphia en zijn nu dus druk bezig met het plannen, maar ontvangen graag advies.Llancaster is onze uitvalsbasis maar we zijn vrij om welke trip dan ook te maken. Dit stuk hadden we voorlopig in gedachten:  Naar Gettysbury, naar Pittsburg en Lake Erie, vanwaar terug naar Lancaster. We hebben hier zo"n 5 dagen voor. Wat moeten we niet overslaan op dat stuk en wat is bijzonder de moeite waard? De Amish, Philadelphia en Washington komen later aan de beurt, we hebben totaal 3 weken.
#1 - 05-08-2011, 19:03 uur

Jez

Het Ohiopyle SP is prachtig. Sla vooral Fallingwater van Frank Lloyd Wright niet over. In de buurt van Salisbury is Flight 93 neergestort. Ik weet niet hoe het er tegenwoordig uitziet, maar in 2007 vond ik de ambiance indrukwekkend.
In de buurt van Wheeling, West Virginia, vind je het Palace of Gold. Hilarisch, vonden wij het.

Mag aannemen dat je naar de Niagara Falls rijdt?
#2 - 05-08-2011, 21:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

maryde

Ha Jez
Bedankt. Nee niet naar de Niagara dat deden we vanuit New England 2 jaar geleden. Verder nog wel Amish, Philadelphia en Washington. We sluiten af met een week NY.
#3 - 05-08-2011, 21:35 uur

Jez

Ah, in dat geval zou je terug nog kunnen kiezen voor een route door West Virginia, naar mijn mening een ondergewaardeerde staat. Wij waren er in de herfst en toen was het er prachtig. Misschien heb je iets aan mijn reisverslag van 2007.
#4 - 05-08-2011, 21:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

thieske

Als Washington een reisbestemming was dan zou ik het wel interessant vinden een ommetje maken via de skyline drive (oh shennandoah) en dan een overnachting doen in charlottesville. De rit binnendoor naar Washington neemt een uur of tweeënhalf in beslag en is echt heel mooi, je rijd dan echt door het Virginiaanse platteland.
#5 - 15-08-2011, 07:57 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15