Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kortingsbonnen ? coupons

Discussie gestart

dorothyeric

Hallo
Wij gaan eind juli 3 dagen naar New York met 4 volwassenen.
Ben druk bezig om zo goed mogelijk te plannen om veel te zien .
Wij overnachten in Hotel Pennsylvania op 7th avenue .

Ik zie echter door alle bomen het bos niet meer als het gaat om kortingsbonnen, coupons etc.etc.
Wie kan me de beste aanraden?
Ik zie ook vluchten met helicopters. Wel duur maar lijkt me onvergetelijk. Graag tips en ervaringen

Alle tips zijn van harte welkom.
Alvast vriendelijk bedankt voor alle reacties!!
MVG
Eric en Dorothy
#1 - 21-06-2014, 12:59 uur

Wop

Korting op tickets New york bieden we ook aan via de website van USA4ALL: http://www.verenigdestaten.info/tickets-new-york/ 

Er zijn inderdaad vele aanbieders, met allemaal hun eigen korting. Probeer er voor jouw het gunstigste uit te zoeken.  Ik heb overigens in hetzelfde hotel verbleven, prima uitvalsbasis! Tegen over Madison Square Garden, erg leuk om daar een tour te doen als je sport minded bent.
#2 - 21-06-2014, 16:19 uur

Jez

Ik zie eerlijk gezegd geen toegevoegde waarde in een helikoptervlucht over New York. Over de Grand Canyon, Crazy Horse of Hoover Dam okay, maar over NY? NY moet je vanaf de grond beleven! Van bovenaf kijken doe je ook, maar dan bovenop het Empire State of de Top of the Rocks. De skyline bewonder je vanaf het water, bijvoorbeeld met de gratis ferry naar Staten Island.
#3 - 22-06-2014, 00:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

dorothyeric

bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben nog wel op zoek naar wat meer tips over de kortings- pasjes.  Wie heeft ervaringen ermee?
Bedankt alvast
#4 - 23-06-2014, 08:26 uur

maryde

Ik heb een keer via Groupon een hop on hop off geboekt voor in Philadelphia, ging prima. Doe je regelmatig bij dezelfde supermarkt boodschappen, vraag dan om een klantenpas. Als die er niet is, helpt het ook om te zeggen dat je toerist bent en gewoon om korting aan de kassa vragen, ze gebruiken dan hun  "eigen " klantenkaart.
#5 - 23-06-2014, 13:03 uur

jhbechthum

Doe je regelmatig bij dezelfde supermarkt boodschappen, vraag dan om een klantenpas.

Bij de FoodLion werdt gevraagd of ik een klantenpas wilde voor de 'bonus'kortingen.
Het aanvraagfurmulier bestond uit 2 delen: 1 voor het invullen van de gegevens, en 1 afscheurbaar deel met streepjescode als tijdelijke klantenpas totdat je de officiële thuisgestuurd krijgt.
Toen ze begrepen dat we uit Nederland kwamen werdt het invuldeel weggegooid, en de tijdelijke klantenpas gebruik ik nog steeds elke keer opnieuw.

Johan.
#6 - 23-06-2014, 21:20 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Bakvet

Vreemd, ik heb die Food Lion MvP card meteen meegekregen. Wellicht waren de fysieke passen op in die winkel.

***

In New York bezoeken mensen soms het warenhuis Macy's.  Je krijgt bij die winkel (in het hele land) als toerist 10% korting op bijna alles, via een speciale pas. Meer info:  http://www.visitmacysusa.com/visitor-savings-pass

#7 - 29-06-2014, 10:57 uur

dorothyeric

Iedereen bedankt voor reacties!

We hebben uiteindelijk gekozen voor de New York City Pass.
Alle andere zien we daar wel.
MVG
Eric en Dorothy
#8 - 01-07-2014, 21:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15