Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York 13 t/m 21 november

Discussie gestart

Michel

Michel, leuk he, aftellen?

Ik zou zeker een bezoekje brengen aan het Ground Zero Museum Workshop. Dat is dus NIET bij Ground Zero maar in het meatpacking district. Zie hier de website voor meer informatie zoals openingstijden: http://www.groundzeromuseum.com/lh.htm
Ik vond het zeer indrukwekkend.
Wij hadden de Go New York card, ik weet niet of de card die jij hebt hetzelfde is of van een andere maatschappij, maar bij ons zat het inbegrepen. Wat toen bij ons ook inbegrepen zat, was een fietstocht met Bike 'n roll, erg leuk, wij hadden de Brooklyn Bridge tour gedaan. Als ik naar New York ga, ga ik dit weer doen!

Heel veel plezier daar!!

Hee Yess,

Ja heel erg leuk om af te tellen.. Het mag van mij nu wel beginnen hoor, kijk er al zo lang naar uit haha!  ;)
Ok, tof! Ziet er inderdaad erg indrukwekkend uit, zet hem meteen op het lijstje erbij. Wij hebben zelf de Newyorkpass (http://www.newyorkpass.com/attractions/). Hierin kan ik het museum niet terugvinden als ik even snel kijk. Wel de Bike 'n roll. Thanks! En met het plezier gaat het wel goedkomen!! ;D
#46 - 10-11-2011, 19:27 uur

Michel

Ik ben alweer een tijdje terug in Nederland, maar wil toch nog even iedereen bedanken voor de tips en adviezen die mij gegeven zijn! Ik heb een geweldige 8 dagen meegemaakt in New York en weer een ervaring rijker! De foto's + reisverslag staan online op www.michelkostense.nl
#47 - 27-12-2011, 12:02 uur

Yessica

Fijn dat je het zo tof hebt gehad, viel ook wel te verwachten  8)

En, wat is de volgende USA bestemming?  :D
#48 - 27-12-2011, 20:23 uur



Michel

Haha, dat viel inderdaad wel te verwachten!  ;)

In maart staat de volgende reis alweer in de planning, 16 daagse rondreis west-amerika!
Ik sta al weer te popelen en ben alles al lekker aan 't uitzoeken. Die 3 maandjes zijn ook weer zó om... Moet nog even flink aan de bak dus  ;D
#49 - 27-12-2011, 21:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15