Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachten NYC

Discussie gestart

marjolein76

Hallo allemaal,

Wij komen op 4 juni in de avond aan op JFK ( we landen rond half 8) . De volgende dag moeten we 's ochtends onze huurauto ophalen op het vliegveld van Newark (scheelde namelijk erg veel geld).
Nu zoeken we een goede plek om te overnachten zodat we 's ochtend een beetje gemakkelijk met het openbaar vervoer in Newark kunnen komen maar 's avonds niet nog eens uren onderweg zijn.
Eer dat je je bagage hebt en door de douane bent zal het wel een uurtje of half 10/10 uur zijn. We willen eigenlijk via priceline proberen te boeken omdat het aardig wat geld kan schelen. Heeft iemand een tip waar we het beste kunnen slapen?
Is dit manhattan in de buurt van penn station of toch beter in de buurt van jfk?

#1 - 21-03-2010, 12:07 uur

Hans B

Persoonlijk zou ik ná zo'n lange dag en vlucht niet te veel meer willen reizen.
Ik zou meteen nabij JFK een h(m)otel in duiken en gaan slapen.
De volgende dag ben je door je bioritme toch vroeg wakker en kun je dan je weg zoeken richting EWR (Newark).
Wij hebben de afgelopen zomer enkele dagen in NYC (Manhattan) verbleven.
Ons vliegtuig ging vanaf EWR terug naar huis, wij zijn daar met het openbaar vervoer naartoe gereisd.
Met de PATH vanaf het WTC (ground zero) onder de Hudson door naar de andere kant PENNstation New Jersey ($ 1,75)
Daarna met de bus naar EWR ($1,35)

Vanaf JFK naar Manhattan heb ik geen ervaring, maar zal wel hetzelfde werken (metro naar Manhatan of zoiets)
#2 - 21-03-2010, 16:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15