Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisschema Juli 2011

Discussie gestart

ilssse

Mijn voorlopige reisidee:
graag reacties van jullie 

Dag 1: Amsterdam - Boston
Dag 2: Boston
Dag 3: Boston
Dag 4: Boston, walvissen spotten in de buurt
Dag 5: Flume Gorge, het wandelpad langs Alle watervallen
(hier zoek ik nog een leuke plaats om te verblijven, het liefst in de mooie natuur).
Dag 6: ....? Natuur
Dag 7: Montreal
Dag 8: Toronto
Dag 9: Toronto
Dag 10: Toronto
Dag 11: Detroit
Dag 12: Detroit
Dag 13: Sandusky, cedar point
Dag 14: Chicago
Dag 15: Chicago
Dag 16: Chicao
Dag 17: Chicago
Dag 18: Chicago
Dag 19: Chicago - Amsterdam

We Willen een auto huren.
We houden veel van shoppen (outlets), de toeristische dingen in de grote steden, pretparken en natuur tussen Boston en Toronto.
Wie heeft er leuke tips? Eventueel voor andere plaatsen?
Alvast bedankt!
#1 - 04-10-2010, 19:40 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Jez

Nou ben ik nčt terug uit Chicago en ik vind die stad helemaal leuk, maar 5 dagen lijkt me een beetje veel van het goede. Montreal vond ik erg tegenvallen. Ben je al eens in NY geweest? Zo niet, zou ik Montreal schrappen, wat minder dagen Chicago en ip daarvan via NY rijden.

Ik heb geen idee wat/waar Flume Gorge is...... En ligt Sandusky in Ohio? Wat is daar te doen?

Gezien eigen ervaring zou ik nog eens nadenken om via Canada te gaan. Ze zijn op het moment wel erg paranoia en het heeft ons behoorlijke tijd gekost, onderzoeken van onze hele auto en strenge ondervraging opgeleverd, voor we USA weer in mochten. Maar misschien is het tegen die tijd wel weer leuk, hopelijk zijn dan alle terreurdreigingen wat minder dan nu.
#2 - 04-10-2010, 20:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15