Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

met de amtrak naar Philadelphia

Discussie gestart

eric440551

In april gaan we voor een week naar New york.
Vanuit hier heb ik tickets voor de amtrak naar Philadelphia gekocht met een overnachting
in het historische centrum.
Graag wil ik wat tips over wat de moeite waard is om te bezichtigen?

#1 - 26-01-2012, 19:40 uur

maryde

 Gaat de vraag over Philadelphia? Wij gingen in septenmber met de Amtrak vanuit Philadelphia naar NY en van Ny naar Philadelphia. In Ph. vonden we het Andy Warholmuseum leuk, maar vooral het Heinz historic Center was heel leuk, daar kun je makkelijk een halve dag doorbrengen en natuurlijk de Hop-on Hop-off. The Bell of Liberty mòet je gezien hebben?
#2 - 26-01-2012, 21:28 uur

Jez

En na de bel de vlag bekijken en Independence Hall bewonderen. Ritje met de Ducktour is ook leuk. Ga lekker eten bij Reading Terminal Market. Verder door de stad lopen, is een erg aangename stad naar mijn idee. Eet ook de echte Philly Cheese Steak, bij Pat's en bij Gino's. Natuurlijk ga je naar het stedelijk museum en beklim je de trappen net als Rocky.

Ter voorbereiding zou je de film National Treasure kunnen kijken (deel 1), want die speelt zich grotendeels in Philly af.
#3 - 28-01-2012, 01:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15