Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis New York naar New York.

Discussie gestart

Marianne

Ik vind het toch echt wel een stedentrip. Als je met de camper Washington bezoekt zul je niet met de camper de stad ingaan neem ik aan. Dus alle voordelen van de camper die jij noemt, zoals de maaltijden en tussendoortjes, vervallen dan al.
Je zegt dat je maar 2 dagen stad hebt, maar qua overnachtingen zit je toch veel vaker in de steden? Het mooie van een camper lijkt mij juist dat je in de natuur overnacht en dat mis ik in je schema's.

Wij hebben in 2012 een reis door het noordoosten gemaakt. We waren toen erg laat met boeken en in een drukke periode waardoor we niet echt goedkoop overnacht hebben, maar toch een stuk goedkoper dan 200 euro per nacht. Dat lijkt me toch echt te hoog. In Boston zit je wel voor die prijzen, maar als je daar verder buiten de stad zit betaal je ook al flink minder.
En buiten de grote steden kan het echt een stuk goedkoper. Bijvoorbeeld een Best Western bij Lancaster (Paradise); nog geen 100 dollar per nacht. Ook bij de Niagara Falls kun je voor minder dan 100 dollar wel iets vinden. Wij hadden daar een super kamer met uitzicht in de Embassy Suites (zie ons verslag), voor een suite betaal je in mei 143 US dollar. Hoe hoger je zit, hoe duurder het wordt.

Marianne

#31 - 07-01-2015, 13:53 uur
« Laatst bewerkt op: 07-01-2015, 14:52 uur door Marianne »

Jez

Ik sluit me bij Marianne aan; deze reis zit je in steden of rij je van A naar B, je bent niet in de natuur zoals je bijvoorbeeld in de parken in het westen kunt. Wij gaan in oktober een vergelijkbare trip maken met in elk geval Boston, NY, Lancaster en DC op het lijstje. Boston is idioot duur met hotels. Daarom gaan we in de buurt van Braintree zitten en met de "T"op en neer; kost ons slechts een tientje en voor de overnachtingen ben ik maar 70,- per nacht kwijt. Wel voor 2 personen, maar ook met 2 bedden in de kamer. Voor NY overnachten we in New Jersey. Betalen we ongeveer 65,- per nacht, kunnen gratis parkeren en voor ca. 4 dollar pp zitten we binnen een half uur op Times Square. Gemiddeld betalen we nog geen 70,- per nacht per kamer. Je kunt bijna altijd wel een kamer met 2 queensbedden krijgen.

Op onze 1e dag gaan wij eerst naar Wal*Mart voor een (piepschuim) koelbox en hapjes & drankjes. We kopen ook altijd fruit voor onderweg. Of een broodje, die we dan op een leuk plekje opeten. Of we stoppen bij een leuk tentje voor koffie of lunch. Ik ben dol op koken, maar niet op vakantie.....

Vergeet ook niet de huur van een camper een stuk hoger ligt dan voor een auto, dat een camper meer benzine verbruikt en dat je ook voor je kampeerplek moet betalen. Ik heb wel eens een berekening gemaakt wat voor ons voordeliger is: auto+hotels of camper. Auto+hotels won. Wij reizen overigens met zijn 2-en.
#32 - 07-01-2015, 22:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Janny

Hallo camper vakantiegangers,

Laat ik eerst zeggen dat ik niet zoveel met kamperen heb, mijn beeld is een niet objectief zou je kunnen zeggen.

Maar over de hotelkosten wil ik toch wel iets zeggen, de boekingssite's goed in de gaten houden en kijken wat voor jou belangrijk is.
Voor mijn dochters is het fijn als we hotels hebben met zwembad en wifi hebben, ik hou de hotels steeds in de gaten en vaak komen er wel aanbiedingen voorbij. Ik reken 100 euro per nacht voor 4 personen, soms zit je duurder maar je kan ook regelmatig goedkoper. Over de de hele vakantie ben ik dan tussen de 1500 en 1800 aan hotelkosten kwijt. Ik boek altijd met de mogelijkheid tot annuleren, soms handig om nog veranderingen door te voeren.

Maar aan langgekoesterde wensen moet ik natuurlijk niet gaan tornen.....Ieder zijn ding he....
#33 - 13-01-2015, 13:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15