Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route Chicago-Boston

Discussie gestart

Liddin

Met een camper (testdrive Moturis) gaan we de trip Chicago - Boston maken. Vertrek half juni, aankomst 8 juli. Ik heb de volgende vragen.

We zijn al twee keer naar het westen geweest en dan zijn er standaardrondjes. Bestaan die ook voor deze route? Heeft iemand van jullie een mooie route op een website staan?

Wij zijn het liefst in parken op natuurcampgrounds. Welke route is het mooist? Bovenlangs via Canada of onderlangs via Pennsylvania.
Of een mix tussendoor bij Buffalo naar beneden of naar boven?  The Niagara willen we natuurlijk graag zien maar dan moet het wel gewoon in de route passen.  
Is klimaat nog een issue op de route? Ik las dat er heel veel muggen zijn in Canada (bij de meren) in juni.

 

thanx,
liddin



 
#1 - 23-12-2010, 19:33 uur
« Laatst bewerkt op: 26-12-2010, 16:05 uur door Liddin »

Jez

Ik ben groot fan van Philly & omgeving en gezien onze (en van een Ned/Canadese dame die we onderweg tegenkwamen) laatste ervaring met de Amerikaanse douane van Canada naar de US, zou ik onderlangs prefereren.
Op mijn website staan een aantal reisverslagen van de oostkant.
#2 - 28-12-2010, 21:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Liddin

Hoi Jez,

Dank voor je info. Ik had je website al gevonden en bekeken. Ik krijg helaas de tekst van jouw site niet goed in beeld (dubbel) dus het is niet goed leesbaar (zowel in IE als in Firefox). Al met al heb ik er al wel een hoop info afgehaald. Onderlangs lijkt ook mooier/groener omdat bovenlangs vooral langs de steden van canada gaat. En douaneproblemen daar hebben we natuurlijk al helemaal geen zin in!

Ik leg je graag onze route voor wanneer ik meer bestudeerd heb. 
 
Lidwien.
#3 - 31-12-2010, 15:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15