Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stadiumtour noord-oost

Discussie gestart

thieske

Luitjes,

Ik ben een onze tweede reis naar de states aan het plannen. Daarin wil ik een aantal zaken gaan combineren : stadionbezoeken (sommige incl. wedstrijd), natuur en een bezoek aan de steden Chicago, Detroit, Portland, Boston, Philadelphia, Washington DC en New York.

Reisverslag van onze eerste reis is nu voor de helft in een blog verwerkt : http://huwelijksreis2008beckers.wordpress.com/2011/08/29/voorwoord/

Ik heb samen met een vriend een website voor stadionfotografie en bezoeken : www.groundhoppers.info
Dus ik ben wel gewend om op een dag 500-700 km te rijden om wat stadions te bekijken, nu heb ik de ritten zelfs stukken korter gepland om ook nog tijd over te hebben voor andere zaken.

 Ik heb een deel van de planning al klaar :

- Dag 1 : Vliegen naar Chicago, halve dag rondneuzen in de stad.
- Dag 2 : Chicago, Soldier Field, US Cellular field
- Dag 3 : Chicago, ongepland
- Dag 4 : | 305 mijl |  vertrek Chicago - South Bend, Notre Dame Uni & Stadium - Detroit, Comerica Park, Ford Field
- Dag 5 : | 390 mijl | Vertrek Detroit - Cleveland Browns Stadium, The jake, Lake Erie - Erie, Jerry Uht Park - Buffalo, Ralph Wilson Stadium
- Dag 6 : | 155 mijl | Vertrek Buffalo - First Niagara Center, Coca Cola Field - Rochester, Paetec Park, Rochester Red Wings Baseball, Blue Cross Arena - Syracuse, Carrier Dome
- Dag 7 : | 200 mijl | Vertrek Syracuse - Lake Placid
- Dag 8 : | 255 mijl | Vertrek lake placid - Burlington, Vermont Uni - kancamagus Highway - Portland
- Dag 9 : | 215 mijl | Hadlock Field, Fitzpatrick Stadium, Vertrek Portland - Manchester, New Hampshire Fisher Cats - Salem, Witch Museum - Lynn, Manning Field, Boston
- Dag 10 : Boston, Freedom Trail, Fenway Park (en hopelijk een match van de Red Sox)
- Dag 11 : | 150 mijl |Boston College Alumni Stadium, Harvard Stadium - Foxborough, Gillette Stadium - Pawtucket, Mccoy Stadium - Providence, Dunkin Donut Center - Worcester, Fitton Football Stadium & Baseball Field, DCU Center - Hartford, Rentschler Field, XL-Center
- Dag 12 : | 220 mijl | Vertrek Hartford - New Haven, Yale Uni, Yale Bowl, The Whale - Bridgeport (baseball stadium gespot) - New York Meadowlands - Philadelphia
- Dag 13 : | 205 mijl | Lincoln Financial Field, Citicens Bank Park - Baltimore, M&T Bank Stadium, Oriole Park - Front Royal
- Dag 14 : | 120 mijl | Skyline Drive - Charlottesville
- Dag 15 : | 120 mijl | Charlottesville, Scott Stadium, Davenport Field, Jean Paul Jones Arena - Washington DC, Robert F Kennedy Memorial Stadium, Nationals Park,
- Dag 16 : Washington DC, the mall
- Dag 17 : | 225 mijl | Washington DC, Arlington National Cemetery - Wilmington, Daniel S Frawley Stadium - New York
- Dag 18 : New York, Yankee Stadium, Madison Square Garden
- Dag 19 : New York, ongepland
- Dag 20 : New York, ongepland
- Dag 21 : t'rug naar huus

De reis in Googlemaps

Een stevige reis met de staten : Illinois, Indiana, Michigan, Ohio, Pennsylvania, New York, Vermont, Maine, New Hampshire, Massachussets, Rhode Island, Connecticut, New Jersey, Maryland, West Virginia, Virginia en the Distcict of Columbia
#1 - 03-11-2011, 13:30 uur
« Laatst bewerkt op: 03-11-2011, 13:44 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Tet14

Een heilige plaats voor veel Amerikanen is het stadion van de Green Bay Packers maar dat ligt niet op de route. Verder weet ik niets van stadions maar toevallig weet ik wel dat het stadion in Cleveland naast de R&R hall of fame ligt. Dat vonden wij een bezoek waard (en je kan mooie foto's van het stadion nemen).    Lake Placid naar Portland via VT en NH is een hele rit. Dat is ons niet in een dag gelukt over de byways. Witch Museum in Salem is een tourist trap waarmme niet gezegd is dat tourist traps niet leuk kunnen zijn. Alleen van het lezen van de route en wat je allemaal wil doen maakt word ik al moe maar ij bent vermoedelijk een stuk jonger ;)  Verder houd ik wel van deze jam packed routes.
Tet
#2 - 14-11-2011, 17:41 uur

thieske

Inderdaad Tet,

Ik had in eerste instantie een great-lakes-route in gedachte waarbij ik alle grote meren gezien zou hebben. En dan vanuit Chicago naar Milwaukee, Green Bay en dan terug naar het zuiden. Maar ik heb toch het verlangen om de skyline drive nog eens te doen en washington en Baltimore te bezoeken. Als we bovenlangs zouden rijden dan werd het wel heel erg ver. Ik zit toch te overwegen om links en rechts wat dingen weg te strepen om iets rustiger aan te kunnen doen.
#3 - 17-11-2011, 17:17 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15