Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis volgend jaar september

Discussie gestart

Jeroen1974

Goede avond,

ten eerste wil ik zeggen een zeer interresante site dit, een hoop info. Maar ik heb even een vraag.

Wij gaan volgend jaar september naar de VS. 2 weken in totaal. Nu willen we eerst 3 dagen naar New York(incl aankomst dag). Daarna met de trein naar Philadelphia, daar 1 dag blijven. Vervolgens met de trein naar Washington DC 3 dagen. Daarna een auto huren en naar de staat Virginia. Van daaruit willen we een huisje huren om de omgeving te verkennen. Nu had ik een vraag wat zijn mooie plaatsen om te bekijken qua natuur en gezellige plaatsen. Of raden jullie aan om naar pennsylvania te gaan of misschien wel maryland. Het is voor ons een beetje moeilijk om te kiezen.Dus vandaar deze vraag. Daarna van de plaats waar we een huisje willen huren voor 6 dagen weer terug naar washington DC, om weer terug te vliegen (ben er namenlijk achter gekomen, dat het goedkoper is om van Washington terug te vliegen dan van bv Richmond) .

Ben benieuwd naar de reacties.
#1 - 15-09-2011, 00:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15