Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips voor Massachusets en Connecticut

Discussie gestart

Daan1

Wie kan mij mooie routes verstrekken over deze 2 staten. We gaan naar New England maar hebben over andere staten genoeg informatie maar over deze 2 nog weinig. Wat zijn mooie plekken om te bezoeken?
#1 - 10-04-2009, 21:48 uur

Jez

Hoi,

Op de website http://www.byways.org/ vind je allerlei routes. Ik kan je ook de boekvorm aanbevelen (da's mijn "bijbel"), National Geographics Scenic Highways & Byways, te bestellen bij Bol.com.

Wij gaan volgende week naar deze streek en rijden dan oa de Lower Connecticut River Valley [/url], Old King's Highway over Cape Cod, de Mohawk Trail en de Tyringham Valley route.
Op de agenda om te bezoeken staat:
Connecticut: Yale University, Holy Land USA, Gilette Castle State Park, Rocky Neck State Park, Mystic & Mystic Seaport
Massachussetts: Cape Cod (Cape Ann is ook de moeite waard, daar waren we al eens), Boston natuurlijk, Harvard & MIT University
Over 3 weken kan ik je vertellen of het de moeite waard was  ;)
#2 - 10-04-2009, 22:21 uur
« Laatst bewerkt op: 12-04-2009, 20:47 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

thieske

Wij zijn vanuit Poughkeepsie naar new Haven gereden, letterlijk met de NAVI op ultra-short-distance ingesteld. Daar kom je heel veel mooie stukken natuur tegen!!!
#3 - 12-04-2009, 11:34 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

sweatbox

De Connecticut River loopt voor het grootste deel door New Hampshire en is de grens met Vermont.

Vorig jaar zijn wij na een paar dagen in Boston langs de kust naar Arcadia NP gereden. Het is de moeite waard om stukken Highway 1 te rijden in plaats van I-95. Vanuit Arcadia zijn we via de White Mountains, langs de Connecticut River naar New York gereden. Vanuit Connecticut gaat er bij New London (?) een veerpont naar Long Island.

Jez, ga je alleen naar Massachusetts?
#4 - 12-04-2009, 14:10 uur
« Laatst bewerkt op: 12-04-2009, 21:06 uur door sweatbox »

Jez

Jez, ga je alleen naar Massachusetts?

Nee; New York City, langs de kust van Connecticut en Rhode Island naar Cape Cod, Boston, Belchertown,
Catskills, langs de Hudson naar beneden, bezoekje aan OCC, North Wales, Philadelphia, Newark:


#5 - 12-04-2009, 14:51 uur
« Laatst bewerkt op: 12-04-2009, 14:57 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

Hoe heb je die Connecticut River Byway ingepland? Op de link die geplaatst heb staat geen route door Massachusetts.

Ik bedoelde in mijn vorige post de Cross Sound Ferry, tussen New London CT en Orient Point op Long Island.
#6 - 12-04-2009, 17:45 uur

thieske

Oi Jez,

Je brengt me op ideëen, ziet er uit als een prachtige trip!!!
#7 - 12-04-2009, 18:16 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Jez

Hoe heb je die Connecticut River Byway ingepland? Op de link die geplaatst heb staat geen route door Massachusetts.

Oeps, ik bedoelde de Lower Connecticut River Valley........ Heb het aangepast.
#8 - 12-04-2009, 20:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

thieske

Jez een tip voor Williamstown... De Taconic Trail richting troy vanuit williamstown is echt prachtig! Op de pass bij de grens met New York kun je de berg op wandelen en vandaaruit is het uitzicht echt prachtig!!! Je kijkt uit richting Troy de hudson valley in. Wij vonden het iig echt de moeite waard!

Ik heb daar helaas geen mooie foto's van, we waren er in November en het was al aan het schemeren.


(in mapsonus.com van Williamstown,ma naar troy,ny)

In Troy is overigens de foto gemaakt die bij mijn onderschrift hoort, een heel lekker restaurant/café waar bier een nadrukkelijk thema is...
#9 - 13-04-2009, 10:08 uur
« Laatst bewerkt op: 13-04-2009, 10:15 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15