Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uiteten

Discussie gestart

BibiS

Heeft er iemand nog tips voor speciale restaurantjes ( zo heb ik bijvoorbeeld the View Rooftop Rest in NY gevonden)

Boston, NY, Philly of Washington... Weet iemand nog tips en echte aanraders vanwege de aparte beleving, uitzicht, overheerlijke eten enzovoorts...??? In NY weten we al wat leuke tentjes maar meer tentjes zijn altijd welkom.
#1 - 19-06-2011, 00:23 uur

Johan

Aaah jammer, ik weet hier zoveel "speciale" restaurantjes ;-)

#2 - 19-06-2011, 03:53 uur

Jez

In Philly kun je niet om een Philly Cheese Steak heen. En die eet je bij Pat's of bij Geno's. Of bij voorkeur allebei! (dus koop er 1 bij Pat's, deel die en koop er dan 1 bij Geno's)
#3 - 19-06-2011, 11:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Johan

Of deel ze niet en eet ze gewoon allebei helemaal op  >:D >:D >:D >:D >:D >:D
#4 - 20-06-2011, 06:04 uur

BibiS

Maarummm wat houdt zown Philly Cheese Steak precies in als gerecht??? En wij sharen wel vaker omdat ik hier NL vaak n vol bord al niet op krijg laat staan in de USA ;)

@ Johan... tsjah wie weet ooit nog...
#5 - 20-06-2011, 21:18 uur

Jez

Of deel ze niet en eet ze gewoon allebei helemaal op  >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Geloof me, ik kan heel wat wegstouwen, maar dat lukte zelfs mij niet  ;)

Een Philly Cheese Steak is een broodje (model baquette) met dun gesneden vlees en gesmolten kaas. Verder doe je er op wat je lekker vindt. Mocht je naar Pat's gaan: lees eerst de gebruiksaanwijzing voor het bestellen van een cheese steak. Als je staat te twijfelen of te dralen, wordt je onherroepelijk terug gestuurd.

#6 - 20-06-2011, 21:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Johan

En voor de goede orde dat vlees betreft dan bief!

En ik moet zeggen goede tip van Jez hoor!
Heerlijk een echte philly steak, maar oh zo belangrijk waar je hem eet want de kwaliteit verschilt enorm per adres.
#7 - 21-06-2011, 01:03 uur

PetraVS

Mijn favoriete cheesesteak (en die van mijn vriendin uit Philly ;)) is Jim's op South Street.  Superlekker!  In Washington zijn enorm veel leuke restaurants.  Ik neem veel mensen mee naar Old Ebbitt Grill bij het Witte Huis in de buurt.  Een specifiek Washingtonian gerecht is de "half smoke" worst.  Die kun je bij de straatstandjes krijgen, maar Obama is dol op degene van Ben's Chili Bowl.  Die moet ik zelf nog proberen, want erg uit de buurt, maar misschien wel leuk om als toerist te bezoeken.  Verder zitten we hier dichtbij de Chesapeake Bay en zijn crabcakes een lokale specialiteit.
#8 - 21-06-2011, 01:40 uur

BibiS

Bedankt voor alle tips... ben echt benieuwd... Heb het e.e.a. al genoteerd. Meer tips zijn zeker nog welkom :D
#9 - 21-06-2011, 10:51 uur

maryde

 Ja nog even in Pennsylvania en dan nog een week NY. Gisteren gegeten in Philadelphia in de wijk Chestnuthill., bij een Thai. Zelden zo lekker Thais gegeten! Thai Kuu, 35 Bethlehem pike Suite 35 PH 19118
#10 - 14-09-2011, 21:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15