Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

"Problemen" met bankpas.

Discussie gestart

Dirc

Waarom zou Revolut meetellen bij BKR? Het is toch een debitcard zonder kredietlimiet.
#16 - 09-01-2017, 16:06 uur

jhbechthum

Wat als je je hele portemonnee verliest? Zijn al je kaarten weg, inclusief de aanbeveling van Ben2USA. Het kan allemaal zo gebeuren. Wat is dan je back-up?
Mijn back-up is de portemonnee van mijn vrouw, inclusief haar creditcard :)

Andere optie is een creditcard/bankpas in je portemonnee, en een andere creditcard/bankpas bij je paspoort of iets dergelijks. Ik neem niet aan dat je paspoort in je portemonnee zit maar in een ander mapje of zoiets.
Moet gek lopen als je dan in één keer alles kwijt raakt.

Johan
#17 - 09-01-2017, 21:07 uur
« Laatst bewerkt op: 09-01-2017, 21:13 uur door jhbechthum »
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Big_mo

Maar vanwaar die opmerking? Ik neem aan dat er hier toch niemand met slechts 1 betaalmiddel naar de VS afreist? Of het nu cc, cash, revolut of andere kaarten zijn is ten tweede.

Het was meer naar dit stukje bedoeld met een stukje sarcasme er in.
Citaat
Normaal stort ik wat geld naar mijn creditcard zodat de limiet hoger is, of eigenlijk het budget, maar als hij het niet doet of als je hem verliest, wat is dan de backup, je Nederlandse pinpas, cash?

Kennelijk was het droge en sarcastische niet helemaal goed overgekomen. Time to retire from the message boards voor mij

Dat stukje kwam over op mij als een soort van "what if" situatie waar het eind van de wereld naar bij is, in deze situatie je kaart werkt niet meer. Misschien dat mijn opmerking beetje bot door de bocht kwam. Mijn excuses daarvoor.   
#18 - 10-01-2017, 14:49 uur

Dirc

Ik heb er niet minder om geslapen hoor  >:D
#19 - 10-01-2017, 15:29 uur

Big_mo

haha gelukkig maar!
#20 - 10-01-2017, 15:38 uur

jetusa

Zo raar is die opmerking toch niet 'wat als je je hele portemonnee kwijt bent".
Je kan 10 creditcards en bankpasjes hebben, maar bij mij  zitten die dingen toch meestal allemaal bij elkaar in 1 portemonnee en die kan je inderdaad best zomaar kwijt raken. Misschien niet zo handig, maar  in een apart mapje bewaren zoals iemand zegt, bijvoorbeeld bij je paspoort, is leuk en aardig,  maar ook die zit vaak in een zelfde  tas. . En ook die kan je zo maar kwijt raken.
De boel verdelen over meerdere personen en meerdere tassen of zoals Big Moo aangeeft "mijn back-up is de portemonnee van mijn vrouw" is m.i. nog steeds de meest eenvoudige methode.
#21 - 10-01-2017, 20:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15