Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

**Wie gaat er komende winter?**

Discussie gestart

MiamiHeat

Ben zelf lange tijd fanatiek boarder geweest maar een aantal jaar niet meer op wintersport geweest. Heb wel altijd een droom gehad om nog eens naar Colorado te gaan om daar vet in de Powder te boarden.

Zijn er nog mensen die komende winter gaan wintersporten?

Cheerzzzz
#1 - 29-11-2005, 20:09 uur

PetraVS

Ja, maar waarschijnlijk hier aan de oostkust en helaas niet in de Rockies.  Hoewel ik de kleinere resorts in West-Virginia en Pennsylvania ook heel erg leuk vind.  Vooral Canaan Valley, WV.
#2 - 29-11-2005, 23:39 uur

Loek

Ik ga misschien dit weekend cross country skieen (langlaufen bij jullie) in de omgeving van Lake Dillon
#3 - 29-11-2005, 23:48 uur

Verelle

Ik ga misschien dit weekend cross country skieen (langlaufen bij jullie) in de omgeving van Lake Dillon

YOU LUCKY GIT!
Ligt er al veel sneeuw? Vorig jaar reden wij eind oktober langs Loveland (CO) en daar waren de skiliften al draaiende. Nog even overwogen om een dagje te gaan skien, afslag voor Breckenridge nog gezien, maar uiteindelijk door gereden.
Ik krijg wel enorm veel zin om weer te gaan skien. Helaas nemen we onze skies niet mee naar Amerika, maar in iedergeval wel onze skikleding en misschien mijn skischoenen. Ben ik in ieder geval voorbereid. Misschien wordt het Mammoth in Ca of Utah of Colorado. Alles staat nog open.
#4 - 01-12-2005, 12:06 uur
In april terug naar Amerika

Loek

De meeste skipistes zijn alweer open sinds october.  Vandaag sneeuwt het ook flink in de bergen, er wordt 10-20 inches verwacht en zal ook morgen blijven sneeuwen.  Al dat nieuwe poeder is niet echt geschikt voor cross country, en daar had ik nou meer zin in dit weekend. Misschien dat dit een goed moment is om snowboarden uit te proberen...
#5 - 01-12-2005, 20:30 uur

MiamiHeat

Al dat nieuwe poeder is niet echt geschikt voor cross country, en daar had ik nou meer zin in dit weekend. Misschien dat dit een goed moment is om snowboarden uit te proberen...

Aaaarrrgggggggghhhhhhhhhhh................maak me gek  ::) ::)...........is echt het mooiste wat er is.............als eerste 's morgens op de piste staan.............en dan met je snowboard door de poeder en sporen trekken..................IK WIL OOK
#6 - 01-12-2005, 20:37 uur

Chiefram

Ik flip als een gek!

Woon ik sinds een paar dagen letterlijk naast/in de Rocky Mountains, ligt er veel sneeuw in de bergen... mag ik dit seizoen niet snowboarden en/of skiien omdat ik net 3 weekjes geleden een onverwachtte hernia operatie heb gehad en de eerst komende maanden niet veel van dit soort dingen mag doen. Moet ik een jaar wachten...

 :( :'(
#7 - 01-12-2005, 21:56 uur

Jez

He, dat vind ik lullig voor je, Cheif! Eén troost: is het volgend jaar des te leuker!
#8 - 02-12-2005, 18:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

He, dat vind ik lullig voor je, Cheif! Eén troost: is het volgend jaar des te leuker!

Als jij mee gaat snowboarden/skiien volgend jaar, dan is het gegarandeerd veel leuker !!!
#9 - 03-12-2005, 01:58 uur

Jez

Als jij mee gaat snowboarden/skiien volgend jaar, dan is het gegarandeerd veel leuker !!!

Dat weet ik dan wel zeker; ik heb nog nooit gewintersport, dus het ziet er vast geweldig uit (lees: hilarisch) als ik voor het eerst op skies ga staan!
 ;D ;D ;D

Het lijkt me trouwens wèl gaaf om met een rubberband van een berg af te gaan  :D
#10 - 03-12-2005, 10:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Oh, maar je kunt gewoon eerst lessen nemen hoor, gewoon ter plekke. Binnen twee dagen skie je van de hoogste berg af! Ik ben ook nooit verder gekomen dan een paar lesjes, dus dat wordt lachen...  ;D

Wat die rubber band betreft, ik denk dat je daarmee alle snowboarders en skieers omver gooit! LOL!
#11 - 03-12-2005, 17:08 uur

Gian

Ben zelf lange tijd fanatiek boarder geweest maar een aantal jaar niet meer op wintersport geweest. Heb wel altijd een droom gehad om nog eens naar Colorado te gaan om daar vet in de Powder te boarden.

Zijn er nog mensen die komende winter gaan wintersporten?

Hey Grove,

Ik ga zelf ook ieder jaar op wintersport, ieder jaar weer naar Oostenrijk.
Zelf ben ik een echt ski-fanaat, maar zou toch graag eens willen proberen te boarden.
Ze zeggen dat dat veel leuker is dan skiën, nou ja ... wie weet ... je moet alles eens geprobeert hebben ;)

Het lijkt me ook super om een naar de States of Canada te gaan voor een wintersport, maar goed, wie weet heb
ik straks geluk en kan ik vaker in de States skiën dan ik ooit verwacht had ... hahha


 
#12 - 12-12-2005, 10:35 uur

Flying Dutchman

Ik woon in Denver, Co en ben 2 weken geleden weer gegaan !! (57 miles rijden naar loveland ski are lol!!! uurtje dus!)

Heerlijk genoten! heb in Europe destijds tijdens mn opleiding als ski-instructeur les gegeven in Oostenrijk (Gerlos) maar het kan niet tippen aan de rockie mountains !! (en geen duitsers om me heen hier! lol just kidding)

FD
#13 - 13-12-2005, 05:35 uur

Gian

Ik woon in Denver, Co en ben 2 weken geleden weer gegaan !! (57 miles rijden naar loveland ski are lol!!! uurtje dus!)

Heerlijk genoten! heb in Europe destijds tijdens mn opleiding als ski-instructeur les gegeven in Oostenrijk (Gerlos) maar het kan niet tippen aan de rockie mountains !! (en geen duitsers om me heen hier! lol just kidding)

FD



Hey FD,

Dat lijkt me nou ook echt super, geen duitsers die je proberen van je sokken te skiën ... haha.
De oostenrijkers, vind ik persoonlijk wel erg vriendelijke en hartelijke mensen.

M'n achterbuurvrouw heeft 2 jaar in de Rockies gewoond, ze zei dat 't daar echt super is.
Misschien moet ik dat dan ook nog maar eens gaan testen

 ;) ;) ;) ;)
#14 - 13-12-2005, 11:23 uur

Flying Dutchman

Je bent van harte welkom!
#15 - 13-12-2005, 16:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15