Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Advies visum & slaapplaats gevraagd

Discussie gestart

Sander Beekmans

Hallo,

Ik zit er over te denken om over een tijdje, als ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard, voor een aantal maanden naar Amerika te gaan, me als eerste bestemming New York. Het gaat mij er meer om, om het dagelijks leven in Amerika te beleven, dan om heel veel te zien / bezichtigen (dus van stad to stad rond te reizen).
Ongeveer een jaar geleden ben ik ook in Amerika geweest, maar dan in Albuquerque, bij mensen die ik via het internet had ontmoet. Maar dit was maar voor een dag of 10, dus geen problemen met visum en slaapplaats.

Nu ben ik dus al een beetje aan het lezen, en zag dat de maximale tijd zonder visum 90 dagen is. Wanneer ik nu langer wil blijven dan moet ik dus dat visum aanvragen. Is dit een ingewikkeld proces, en hoelang duurt het voordat je een visum hebt? Krijg je het meteen mee als je naar de visum-afdeling in Amsterdam gaat? En is het duur? BV duurder dan na 90 terug naar Nederland en zeg een week later weer terug (als dit mogelijk is)

Tweede vraag: wat is een goede en voordelige manier om te overnachten in New York. Zijn Motels het best dan, of zijn er ook Youth Hostels die misschien goedkoper zijn?

Alle raad is zeer gewenst!! Alvast bedankt,

Sander
#1 - 29-12-2003, 20:41 uur
« Laatst bewerkt op: 29-12-2003, 20:51 uur door Sander Beekmans »

dutchgirl

hallo

Ben net terug uit NY. We hebben zelf niet gebruik gemaakt van een hostel maar dat zou ik wel doen. De andere motels en hotels zijn zo duur... Verder zou ik ook reserveren van te voren aangezien NY een grote toeristische plek is.. kijk op www.insidersGuide.com  Dat boek hebben wij gebruikt tijdens het reizen door de usa...

Dutchgirl
#2 - 14-07-2004, 17:42 uur

Tony

voor dat visum probleem verwijz ik je naar het topic" Visum?"
#3 - 31-07-2004, 14:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15