Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alamo's Direct Road Service

Discussie gestart

Mississippi


Bij de balie van autoverhuurders staan vaak lange rijen.
Ondanks dat je bij boeken al veel gegevens hebt opgegeven, gaan ze het daar allemaal opnieuw invoeren.

Ik zojuist de 'customer profile page' op de Alamo website www.alamodirectroad.com ingevuld.
Als het goed is moet het volgende week, als ik in Denver aan de balie van Alamo sta, wat sneller gaan.

Volgens Alamo: -Direct Road Service will speed up your rental transaction when you get to the counter-

Heeft iemand hier ervaring mee?

#1 - 07-07-2006, 17:17 uur

MissFluffy


Bij de balie van autoverhuurders staan vaak lange rijen.
Ondanks dat je bij boeken al veel gegevens hebt opgegeven, gaan ze het daar allemaal opnieuw invoeren.

Ik zojuist de 'customer profile page' op de Alamo website www.alamodirectroad.com ingevuld.
Als het goed is moet het volgende week, als ik in Denver aan de balie van Alamo sta, wat sneller gaan.

Volgens Alamo: -Direct Road Service will speed up your rental transaction when you get to the counter-

Heeft iemand hier ervaring mee?



Ik heb er geene rvaring mee maar vermits ik in het najaar bij hun een wagen huur ,ben ik wel curieus of dit handig is om te registreren.
Laat zeker iets weten  of je er voordeel mee hebt ;)

Groetjes Nancy
#2 - 07-07-2006, 17:23 uur

hannie

Wij gaan volgende maand naar californie,en hebben ook een auto bij alamo gehuurd.
Gisteren heb ik  op internet dat formulier voor directroad ingevuld,en volgens mij zag ik ergens staan dat
ze op los angeles airport een aparte balie voor directroad hebben.
Ik hoop dat dat zo is ,dan verkort het waarschijnlijk de wachtrij.

Ik weet wel dat ze in orlando hier geen aparte balie voor hebben,hier moet je altijd erg lang wachten vooral als je met martinair bent gekomen.
Lijkt wel of iedereen uit dat vliegtuig dan bij alamo geboekt heeft.
#3 - 07-07-2006, 18:45 uur

Wop

Ja, wij hadden dat vorig jaar in Miami. Zaten inderdaad bijzonder snel op de weg, want we waren ook nog eens als eerste aan de beurt  1smile
#4 - 07-07-2006, 18:51 uur

hdeweert

Hallo
Deze service levert Alamo al een poosje. In het begin ging het niet soepel, je moest n.l. je info per post naar Engeland sturen. Tegenwoordig gaat dat per internet. Niet alle Alamo vestigingen hebben een Direct Road ballie , maar bij de vestigingen van Alamo die het wel hadden zaten bijna altijd binnen 15 a 30 min in onze huurauto terwijl anderen nog dik in de rij stonden te wachten. Nou moet niet iedereen dat gaan doen want dan word het weer zo druk bij die balie en is het daar ook wachten geblazen.
Harm
#5 - 07-07-2006, 19:21 uur

Elm

Hoi.

Wij hebben gebruikt gemaakt van de service. Helaas hadden ze bij de vestiging in SF waar wij onze auto op moesten halen geen direct road balie dus we moesten gewoon achter in de rij aansluiten
(1 1/2 uur staan wachten!!!!). Toen we uiteindelijk aan de beurt waren scheelde het inderdaad in de invoer van gegevens.

Wellicht kun je informeren bij welk ophaal punt ze directroadbalies hebben want dan scheelt het aanzienlijk.

Elma
#6 - 08-07-2006, 18:24 uur

HenkM

Het maakt blijkbaar echt uit bij welke vestiging je je auto huurt.

Ik heb twee keer een auto gehuurd bij Alamo in Salt Lake City op het vliegveld. De precieze wachttijden weet ik niet meer precies maar er was nauwelijks een rij voor de balie (hooguit 4 of 5 mensen voor mij). Al met al ging het vrij snel. En zeker geen 1 1/2 uur.  Waarschijnlijk hebben ze dan ook geen Directroadbalie.

#7 - 09-07-2006, 02:45 uur

Bonnie

Nou ik heb mij ook op deze manier aangemeld bij Alamo en ik land komende zaterdag op LA. Ik ben erg benieuwd! Bedankt voor de tip in ieder geval !
#8 - 10-07-2006, 14:37 uur

Annique & Maarten

Werkt als een trein!
  ;D
#9 - 14-07-2006, 16:01 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

HenkM

Ik heb me niet echt aangemeld maar het schijnt er standaard bij te horen als je het Full-Inclusive of Gold-pakket neemt. Wat ik als bezorgde burger, die alle risico's wil uitsluiten, natuurlijk heb genomen.

Over anderhalve week kom ik erachter of het werkt en of ik het überhaupt nodig heb. Ik ben benieuwd.
#10 - 15-07-2006, 15:16 uur

san76

Wij landen volgende week vrijdag in LA. We hebben ons ook aangemeld via internet bij dat direct road. Krijg je hier nog een bevestiging van of kunnen we in LA meteen op zoek gaan naar een balie en ons daar melden met de gewone auto reservering?

gr san
#11 - 25-08-2006, 14:47 uur

Mississippi

Uiteindelijk heb ik niets van de  -Direct Road Service- gemerkt.
Door vertraging kwam ik pas om 22:00 uur in Denver aan en toen stond er geen rij.

Meestal krijg je een auto toegewezen, maar nu mochten we er zelf 1 meenemen die we leuk vonden uit de rij SUV's!

IK vond zo'n Jeep Commander wel leuk, maar mijn zoon wilde daar niet "dood in gevonden worden".
Dan maar de vertrouwde Chev Trailblazer....




Rocky Mountain NP
#12 - 27-08-2006, 11:00 uur

pw.van.andel@hccne

>We hebben ons ook aangemeld via internet bij dat direct road. Krijg je hier nog een bevestiging van of kunnen we in LA meteen op zoek gaan naar een >balie en ons daar melden met de gewone auto reservering?
Het is een zwart gat zonder bevestiging. Wat je bij auto afhalen merkt is dat ze al je gegevens al in het kontrakt hebben gezet. Rijbewijs (zen), CreditCard en bij mij vroegen ze mijn GSM nummer wat ik zelf moest opschrijven. Duurde minuten en daarna mag je met kontrakt in de hand zelf de auto uitzoeken (in category van je huur). 
#13 - 28-08-2006, 11:37 uur

hannie

Vorige week terug gekomen uit LA.
Ik heb geen directroad balie kunnen ontdekken .
Gelukkig was het niet druk ,en werden we snel geholpen.
Er stond een leerling achter de balie ,en daardoor duurde het wel een halfuur.
Ik had het idee dat ik er meer van af wist dan hij!!!
Vraagt hij op een gegeven moment of ik de auto met een volle tank terug breng,
ik zeg nee,want ik heb alamo gold!
Was hij blijkbaar niet van op de hoogte of hij wist niet wat het inhoud.
We hadden een economy car gehuurd,en zoals we al verwacht hadden,
waren er geen economy cars,en mochten we een comfort uitzoeken.
Het werd een chevrolet malibu,daar waren we dik tevreden mee.
#14 - 06-09-2006, 10:51 uur

Annique & Maarten

Kan iemand mij bevestigen of ze dit op Orlando International Airport ook hebben. Kan het via Google zo snel niet vinden.
#15 - 15-10-2009, 08:55 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15