Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alarmnummer USA

Discussie gestart

hyatt

Hallo,


Weet iemand het alarmnummer in Amerika ??
Bedankt voor de info.
#1 - 01-06-2008, 19:15 uur

Freddytex

Zoals je op de tv feuilletons kan         911
#2 - 01-06-2008, 19:56 uur

Satin13

Volgens mij als je met de GSM belt onderweg, is het alarmnummer 112......
Ik hoor het graag als ik fout ben!
Sarah
#3 - 01-06-2008, 22:26 uur
USA rocks!




Jez

Volgens mij als je met de GSM belt onderweg, is het alarmnummer 112......
Ik hoor het graag als ik fout ben!
Sarah

Je hebt een beetje gelijk............:

The telephone number 112 is the international emergency telephone number for GSM mobile phone networks. It does not necessarily work on mobile phone networks based on other technologies. In all European Union countries it is also the emergency telephone number for both mobile and fixed-line telephones.[1]

To avoid overloading the European normal 112 number, Sweden has an automatic routing of the incoming phone calls. If the local emergency center is overloaded the call will be routed to an another emergency center that's not overloaded, thus avoiding queuing of emergency calls.

Recently, the FCC has required that all phones in the US be capable of re-routing "1-1-2" to 9-1-1 networks.


Niet promoten dus, gewoon 911 gebruiken.
#4 - 01-06-2008, 23:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Anouk

Ik heb met m'n slaperige kop eens het alarmnummer gebeld, en ik zat ook nog eens op de basis van de Navy in Memphis embarressed Ik wou met een calling card bellen, dus zo'n 1 800 nummer.. Op het stickertje in de kamer stond eerst een 9 draaien om een buitenlijn te krijgen en dan 1 en het nummer waar ik heen moest bellen.. Ik had even niet zosnel door dat die 1 aan het begin van het 1 800 nummer al gedraaid was met die 1 van op het stickertje.. Dus dan krijg je 911 :o Niet opgelet dus en gelijk weer opgehangen (stom), werd terug gebeld door de receptie maar er was gelukkig niks aan politie gekomen ofzo..

Ik dacht echt - straks heb ik al die mariniers op m'n stoep staan :o


Foutje.. Bedankt!
#5 - 06-06-2008, 19:41 uur

Fred & Emmy

Ik denk 911, ik geloof zelfs dat er op die datum eens iets in NY is gebeurd :-\ :-X
#6 - 12-06-2008, 23:05 uur

Freddytex

Het is wel degelijk 911 maar dit heeft nniets te maken met 9/11 want het emergency nummer was dertig jaar geleden reeds in gebruik
#7 - 19-06-2008, 21:30 uur

Anouk

En dan krijg je de conspiracy theories weer.. Uitgecalculeerd, of toeval? :P Je word er moe van soms ???
#8 - 21-06-2008, 17:56 uur

Fred & Emmy

Dat het emergenvy nr 30 jaar geleden al in gebruik was is juist, maar het is wel zo dat ze deze datum hebben gekozen voor de aanslag! :-\ Dat is wat ik bedoelde ;)
#9 - 30-06-2008, 05:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15