Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

American Airlines wil 1100 banen kwijt

Discussie gestart

Wop

American Airlines wil 1100 banen kwijt

Uitgegeven: 23 oktober 2004 12:36

FORT WORTH - American Airlines wil 1100 personeelsleden kwijt. In een brief aan het personeel liet Jeff Brundage, tweede man van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij, weten "zich voor te bereiden op een moeilijke winter". Een verdere personeelsvermindering sloot hij niet uit.

Het cabinepersoneel wordt ontzien, maar vrijwillig vertrek wordt wel aangemoedigd. Van de gezagvoerders moeten er tot halverwege volgend jaar 450 het veld ruimen.


Met de maatregel wil American Airlines de gevolgen opvangen van de omzetvermindering. De maatschappij plaatst in elk vliegtuig meer stoelen om de kosten te kunnen verlagen.

Woensdag liet AMR, het moederconcern van de luchtvaartmaatschappij, weten in het derde kwartaal een verlies te hebben geleden van 124 miljoen dollar. Bij die publicatie zei AMR zich voor de toekomst op slechtere ontwikkelingen in te stellen, vooral als gevolg van de hoge brandstofprijzen
#1 - 25-10-2004, 10:13 uur

Chiefram

Dit bericht heeft zo zijn voordelen... Hoe meer er nu ontslagen worden, des te meer heeft men straks weer nodig aan personeel!

Dus... Er is straks weer volop werk in de luchtvaart! LOL!  :D ;)
#2 - 25-10-2004, 17:32 uur

heivalido

behalve als de aanhoudende depressie het niet toelaat om nieuwe mensen aan te nemen.  :'(
#3 - 25-10-2004, 21:15 uur

Chiefram

Alles wat naar beneden gaat, gaat op een gegeven moment toch weer naar boven... (ahummm.... wel een erg dubbele opmerking als ik het zo terug lees, haha)!

 :)
#4 - 25-10-2004, 22:33 uur

PetraVS



 De maatschappij plaatst in elk vliegtuig meer stoelen om de kosten te kunnen verlagen.


He, verdorie, ik vind het juist fijn om met American te vliegen omdat ze zoveel meer beenruimte hebben  >:(.
#5 - 25-10-2004, 22:33 uur

Chiefram

Inderdaad heeft American Airlines behoorlijke beenruimten. Of moet ik nu 'had' zeggen?  :o
#6 - 25-10-2004, 22:45 uur

heivalido

Alles wat naar beneden gaat, gaat op een gegeven moment toch weer naar boven... (ahummm.... wel een erg dubbele opmerking als ik het zo terug lees, haha)!

 :)

Is dat niet precies andersom??? what goes up, must come down.  :P
#7 - 27-10-2004, 00:23 uur

Jez

Iemand enig idee hoe het nu staat met AA?
(ik geef het toe, geen zin om op het net te zoeken  :-[)
#8 - 16-01-2005, 23:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Nou, voor zover ik weet is de reorganisatie bij AA achter de rug. Een vriend van ons,
die in de LA-area werkte bij AA, kan gelukkig zijn baan houden maarrrrrrrr...........
is overgeplaatst naar Orlando. Dat wordt dus verhuizen.
#9 - 23-01-2005, 17:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15