Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

American Football

Discussie gestart

Dimitri


Terwijl ik in new york ben zie ik dat de giants spelen op 19 september, de maandag avond...
Ik zou super graag eens een american football match zien, ik vraag me gewoon af hoe of vanaf wanneer je tickets kunt kopen.
Als je nu naar de site van de giants gaat, of naar ticketmaster dan zijn er momenteel geen tickets, of al uitverkocht.
Iemand ervaring mee? Zou dit kunnen dat ze eventueel al uitverkocht zijn?

Thx
#1 - 27-04-2011, 10:46 uur

MiamiHeat

Tickets kan je normaliter via Ticketmaster kopen maar......NFL is enorm populair.. Vaak gaan de tickets eerst naar de seizoenkaarthouders en geloof mij, de Giants zijn populair dus om losse tickets te kunnen krijgen kan je eigenlijk twee dingen doen:

- vanaf 2 maanden voor aanvang ticketmaster in de gaten blijven houden voor het geval er losse tickets in de verkoop gaan. Je kan bij ticketmaster een soort van ticket alert email aanmaken, dan krijg je automatisch updates.

- op de dag van de game naar het stadion gaan en hopen dat je losse tickets aan de box office kunt krijgen of via de zwarte handel.

In al die keren dat ik in Miami ben geweest is het mij nog nooit gelukt een kaartje voor de Dolphins te bemachtigen.....zelfs niet met hulp van onze vrienden die daar wonen. Of je moet $1000 voor een kaartje over willen hebben....nou dat gaat mij te ver.

Succes!!
#2 - 27-04-2011, 12:42 uur

Dimitri

thx voor de info...

Blijkbaar niet evident om kaartjes te bemachtigen :)

Hopelijk zal het nog lukken...
#3 - 27-04-2011, 13:09 uur

Hans B

Besef wel dat de tickets enorm duur zijn.
Naar het honkballen ga ik meestal voor $10 - $20 (hoogste ring)
Zet voor een kaartje voor American Football maar een nulletje achter het tientje.
Ik hoop voor je dat het je lukt.
#4 - 27-04-2011, 16:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Googleaar

Je kunt ook op stubhub.comof tickco.com  kijken, hier worden kaartjes aangeboden van seizoenkaarthouders die een wedstrijd niet kunnen.
Wel zijn die kaartjes vaak duurder dan de originele prijzen.

IK heb snel even gekeken en de prijzen zijn vanaf $129,=

Succes
#5 - 27-04-2011, 20:35 uur

Dimitri

Terwijl we in september in new york zijn had ik dus echt graag naar de giants geweest... Ik heb tickets gevonden maar voor 2 lig je vlug aan $350 ( incl.Tax ) ... Hmm is echt niet goedkoop é. Moeilijk, serieus aant twijfelen  :)
#6 - 14-06-2011, 09:58 uur

martinm

Ik wil komend seizoen ook een wedstrijd meepikken, Redskins voor mij het dichtst in de buurt, 1 voordeel ik ben niet gebonden aan bepaalde periode maar kan wanneer er tickets beschikbaar zijn.......
#7 - 14-06-2011, 13:37 uur

Googleaar

Ik ben vorig jaar bij de Redskins en bij de Patriots geweest.

Het kost inderdaad wel wat meer als een voetbalwedstrijd in Nederland, maar ik blijf het een hele mooie ervaring vinden.

In oktober gaan we weer en dit keer ga ik proberen om een wedstrijd van de New Orleans Saints te bezoeken!
#8 - 14-06-2011, 17:08 uur

Dimitri

de "goedkoopste" tickets zijn natuurlijk de bovenste ring, ik vroeg me af of je eigenlijk er veel van ziet als je zo ver zit? Is het de moeite?
#9 - 15-06-2011, 15:18 uur

babarage

de "goedkoopste" tickets zijn natuurlijk de bovenste ring, ik vroeg me af of je eigenlijk er veel van ziet als je zo ver zit? Is het de moeite?

ja hoor, de sfeer krijg je daar ook mee en mede door de grote schermen in het stadium zie je genoeg. en als je er eentje hebt neem dan een verrekijker mee!

hou er wel rekening mee dat het een ernstig eind klimmen kan zijn.  vaak is er wel een lift of roltrap naar de ring van jouw etage (waar ook de eten en drinken standjes zijn) maar eenmaal in het stadion moet je als het ff tegenzit ook nog een end klauteren. 

en hint, als je van plan bent om flesjes water te kopen douw dan een paar dopjes van waterflesjes in je zak (in dit stadion hebben ze producten van pepsi). bij de stand moeten ze die doppen er namelijk af halen en dan heb je dus open flesjes. vind ik persoonlijk rot sjouwen. (oh en als je ze van buiten meeneemt zie ik op de site van het stadion dat ze de doppen er af halen...)

en om je een beeld te geven van wat je ziet zo hoog weg een foto van een plek in het stadion van de Ravens (Baltimore) we zaten op de één na achterste rij of zo.



Uploaded with ImageShack.us

#10 - 15-06-2011, 21:35 uur

Dimitri

ah super, thx voor de reactie.  ik was gewoon een beetje aan het twijfelen, mss ook doordat het niet goedkoop is... Maar kzou het wel graag eens willen
meemaken dus ja, ik zal ze dan bestellen  :)
#11 - 15-06-2011, 23:39 uur

babarage

ja tis niet een goedkoop uitstapje.
kijk ook nog even op stubhub of je daar voor een iets betere prijs kaartjes kan kopen.
#12 - 15-06-2011, 23:52 uur

Dimitri

Ik zit juist op die site en daar zeggen ze als melding:

The NFL lockout isn't settled The NFL is currently in a labor dispute with its players. If the lockout is not resolved by the start of the season, August 1, here is what you should know. Due to the NFL lockout, there is no guarantee your favorite players will be in the game. If you buy tickets and the game is played, the tickets are yours to use, regardless of who is playing and if the game is rescheduled. If the game is cancelled, we will refund the cost of the tickets plus service and delivery fees.

Mss beter nog wat wachten?
#13 - 16-06-2011, 00:00 uur

Googleaar

Ik wil tickets voor de Saints bestellen, maar zit met hetzelfde dilemma, nu bestellen en een risico lopen dat ik mijn geld kwijt ben (in het geval van reschedulation) of even wachten en het risico lopen dat er straks geen kaarten meer zijn. Ik verwacht dat dat laatste wel mee zal vallen.

Ik heb besloten te wachten tot er meer duidelijk is over de "Lockout".
#14 - 16-06-2011, 00:30 uur

Hans B

Ach, de 'mannetjes' verdienen nog niet genoeg, dus gaan we even staken.
#15 - 16-06-2011, 07:38 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15