Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wie heeft er tips voor me

wie kan me helpen

0 (0%)
tips

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Amerika reis 2010

Discussie gestart

nachtje

Net terug uit Amerika waar ik de golden Circle heb gedaan in drie weken wat een adembenemende mooie reis was om te doen
Tevens besmet geraakt door het "Amerika reis"  virus waarbij ik volgende jaar zeker een ander deel wil gaan bereizen.
Wie heeft er voor mij een tip dat ik geen deel ga bezoeken wat tegen valt t.o.v de Golden Circle..
Ik reis individueel met de auto.... Meer een natuurmens dan een cultuur mens maar ook niet vies van mooie/leuke steden
Net als het afgelopen jaar wil ik wederom drie weken gaan en mag het qua afstand ook in de buurt liggen van de 3700miles die ik
dit jaar heb gereden....Ray
#1 - 11-06-2009, 05:04 uur

Marianne

Misschien kun je wat meer informatie geven? Ik weet niet precies wat de Golden Circle inhoudt, wat heb je allemaal al gezien? Ook de parken bij Moab? Zijn er dingen die je nog eens wilt zien of moet het echt iets heel anders worden?
Wij hebben naast het standaardrondje ZW al meerdere reizen in het westen gemaakt, maar we komen toch meestal weer terug in SF of LA. Een rondje Denver, of het noordwesten met Yellwostone zijn natuurlijk mogelijkheden.
Zie ook onze laatste 3 reisverslagen voor ideeën.

Marianne
#2 - 11-06-2009, 08:19 uur

Hans B

Meer een natuurmens dan een cultuur mens maar ook niet vies van mooie/leuke steden.

Wat zou je denken van Seattle, Victoria, Vancouver, Canadese Rockies, Yellowstone, Seattle.
#3 - 11-06-2009, 10:26 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

nachtje

Dank voor de reacties.... Wij hebben de Golden Circle gedaan waarbij we gestart zijn in SF en hierna ...Lake Tahoe....Yosimetie...Sequa......Death Valley...Vegas..... Zion.... Bryce..... Monument Valley.... Page.... North and South Rim Grand Canyon...vanaf Williams stuk route 66.... Joshua Tree park en via noordkant LA... langs de kust naar SF... waar we nog een paar dagen zijn geweest....Op... http://amerika-2009-vonsjeray.blogspot.com/[/b] kun je onze ervaringen lezen... Het was werkelijk een fantastische reis met werkelijk elke dag weer prachtige en nieuwe ervaringen..... Door het ""USA"""virus besmet wil ik volgend jaar zeker terug en is mijn vraag welk deel van Amerika kan mij wederom verassen en laten smullen....... :'(    Ray
#4 - 11-06-2009, 20:50 uur
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 20:55 uur door nachtje »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15