Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerika reis boeken in D of B?

Discussie gestart

F350-maniac

Hallo wederom,
Omdat we volgend jaar toch weer een forse reis willen gaan maken met de bijbehorende kosten  :'( ben ik benieuwd of iemand ervaringen heeft met het boeken van Amerikareizen (vlucht/camper) in Duitsland of Belgie.
Volgens de consumentenprogramma's zijn er altijd forse voordelen te halen maar dan zie je alleen die massa campingvluchten naar warme roosterstranden. Benieuwd of dit ook voor Amerika reizen geld.
Ik ben al aan het rondsnuffelen geweest op Duitse internetsites maar daar heb ik tot nu toe nog geen voordeliger aanbod kunnen vinden dan te vinden in de brochures van Jan Doets en Travelhome.
Ik hoor het wel alvast bedankt voor de reacties.
#1 - 28-08-2006, 16:09 uur
« Laatst bewerkt op: 29-08-2006, 07:31 uur door Arnhem »
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

anja-ke

Voor Duitsland geen ervaring, maar ben zelf van België: één van de voordeligste reisburo's is connections in Hasselt, zij zijn gekend voor hun voordelige tarieven voor flights only (wel geen camper dus !, weet niet of zij die ook kunnen boeken, autoverhuur wel, voor campers heb ik nooit geïnformeerd.
Je kan online boeken via www.connections.be.
Je kan er eens een kijkje nemen.
#2 - 31-08-2006, 19:23 uur

hollandranch

Hallo wederom,
Omdat we volgend jaar toch weer een forse reis willen gaan maken met de bijbehorende kosten  :'( ben ik benieuwd of iemand ervaringen heeft met het boeken van Amerikareizen (vlucht/camper) in Duitsland of Belgie.
Volgens de consumentenprogramma's zijn er altijd forse voordelen te halen maar dan zie je alleen die massa campingvluchten naar warme roosterstranden. Benieuwd of dit ook voor Amerika reizen geld.
Ik ben al aan het rondsnuffelen geweest op Duitse internetsites maar daar heb ik tot nu toe nog geen voordeliger aanbod kunnen vinden dan te vinden in de brochures van Jan Doets en Travelhome.
Ik hoor het wel alvast bedankt voor de reacties.

Valt mij altijd op als ik naar Amerika vlieg hoeveel Duitsers meevliegen, schijnbaar goedkoper voor Duitsers om via Nederland te vliegen. Ik zou geeneens een dure camperreis boeken via het buitenland, teveel rampverhalen gelezen met campers die niet goed zijn en dan moet je opeens in het Vlaams  2006-20 of Duits het probleem uitleggen en qua verzekering lijkt met het ook niet echt handig.
#3 - 14-09-2006, 10:05 uur

Buba

Citaat
in het Vlaams 2006-20  ...

Of nog erger, in het Belgisch...  ;D
#4 - 13-10-2006, 13:12 uur
Save a tree, eat a beaver!!!


hollandranch

Citaat
in het Vlaams 2006-20  ...

Of nog erger, in het Belgisch...  ;D

 2006-10 :o
#5 - 13-10-2006, 18:51 uur

F350-maniac

nou we hebben inmiddels geboekt hoor ! via de duitse organisatie canusa, scheelde zo'n 400 euro op de camperhuur vnl omdat die bij de verzekering al in de prijs is opgenomen en ik die bij Travelhome ter plaatse nog moest afrekenen
vlucht heb ik zelf geboekt bij British Airways, opstappen in Dusseldorf overstappen in Londen bleek het voordeligst, annulerings- en resiverzekering zelf geregeld bleek ook een stuk voordeliger dan bij het reisburo
dius wij zijn er klaar voor ! vanaf 17 september t/m 5 november 2007 te beginnen in Calgary en via de Rockys afzakken tot de Grand Canyon dan rechtsaf (of links op de kaart) naar LA en via de kust zo'n beetje weer naar boven
Ik ga jullie binnenkort bestoken met vragen om tips voor deze superreis  2006-05
#6 - 01-12-2006, 14:12 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15