Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerika TomTom POI's

Discussie gestart

Ronald Verhoog

Inmiddels heb ik al aardig wat POI's voor Amerika op mijn Tom Tom. Deels ervan heb ik zelf ingetikt omdat het niet voorhanden was.
Zijn er meer leden die een Tom Tom hebben (ik heb de nieuwe TomTom One New Edition 2006) en evt. (hier) de POI's willen posten???  ^-^
Ik heb o.a. Starbucks per staat, Walmart (geheel amerika), outback (geheel amerika), frys, best buy, Target enz.

Is het een idee elkaar aan deze POI's te helpen??? Uiteraard zijn ze met het gratis verkrijgbare POI EDIT voor elk denkbaar systeem te converteren.

Groeten,

Ronald Verhoog
www.usa-reizen.com
#1 - 25-12-2006, 23:01 uur
« Laatst bewerkt op: 25-12-2006, 23:15 uur door Ronald Verhoog »

Ronald Verhoog

Hier alvast een voorproefje: http://www.usa-reizen.com/In-n-out.zip In-n-Out Burger (heel Amerika)

Ronald
 wink
#2 - 25-12-2006, 23:13 uur

Ronald Verhoog

Er schijnt hier weinig belangstelling te zijn voor de Amerikaanse TomTom POI's.
Voor wie zich bedenkt, kan op mijn site mijn POI bestanden downloaden.
Klik Hier voor de site en klik daarna op downloads......
Veel plezier ermee!!

Groeten,

Ronald
 :D
#3 - 29-12-2006, 17:46 uur

Bill

He Ronald, misschien heb je hier wat aan: http://www.poihandler.com/
#4 - 29-12-2006, 20:25 uur

Loek

Er schijnt hier weinig belangstelling te zijn voor de Amerikaanse TomTom POI's.
Voor wie zich bedenkt, kan op mijn site mijn POI bestanden downloaden.
Klik Hier voor de site en klik daarna op downloads......
Veel plezier ermee!!

Groeten,

Ronald
 :D

Misschien omdat in amerika TomTom minder gebruikt wordt dan Garmin of Magellan misschien?  Bij mijn Garmin Streetpilot zitten POI voor allerlei zaken er al standaard bij en kun je online bij Garmin regelmatig verversen met nieuwe POI's. 
#5 - 29-12-2006, 20:47 uur

Ronald Verhoog

Misschien omdat in amerika TomTom minder gebruikt wordt dan Garmin of Magellan misschien?  Bij mijn Garmin Streetpilot zitten POI voor allerlei zaken er al standaard bij en kun je online bij Garmin regelmatig verversen met nieuwe POI's. 

Hey Loek!
Dat zou kunnen wat je zegt. Garmin is in Amerika veel groter. Ik vind wel het aanbod POI's in Amerika stukken minder als hier in Nederland waar werkelijk van alles wordt omgezet in POI's.
Het is wel vrij makkelijk de POI's om te zetten naar elk systeem met POI EDIT.
Bij de Tom Tom One zitten ook standaard veel POI's maar dat is niet meer als de standaard dingen zoals postkantoor hotels restaurants etc.
Bedankt voor de link overigens. Hier vond ik weer wat nieuwe POI's !!

Prettige jaarwisseling!

Groeten,

Ronald
 
#6 - 30-12-2006, 20:29 uur

Liberator

Ik heb POI's anders veel gebruikt in de US. voor alles te vinden van winkels, gasstation, electronics shop (Ik kan Frey's aanraden), bios,.. you name it.
Vooral gebruikt in NV, FL en CA.
#7 - 13-02-2007, 13:18 uur
American Patriot living in Europe

Texas Jack

Hartelijk dank voor de link naar je downloads. Ik ga ze gelijk neerhalen.
Wij hebben de TomTom Go 300 en die hebben wij vorig jaar voor het eerst gebruikt in de states.
Dat is ons goed bevallen, alleen langs de grens met Mexico heb je er weinig aan maar dat zal niet voor niets zijn denk ik.
Ik zal trouwens gelijk even een link naar je site op de onze plaatsen.

groetjes,

Jos
#8 - 23-02-2007, 13:07 uur

KKop

Ik heb net de TomTom One gekocht.  Ik vond op de TomTom site POI van retailers in de VS, van baskin Robbins, en ook van Dunkin Donuts :-)

Ben zeker geinteresseerd in meer POI's, zal je site bekijken.
#9 - 02-05-2007, 22:14 uur

antoniong

Er schijnt hier weinig belangstelling te zijn voor de Amerikaanse TomTom POI's.
Voor wie zich bedenkt, kan op mijn site mijn POI bestanden downloaden.
Klik Hier voor de site en klik daarna op downloads......

Heb ze net gedl'ed. Bedankt!
#10 - 15-10-2007, 10:51 uur

pihekopa

Was ik net naar op zoek, heb de nodige van je site gehaald. Bedankt daarvoor.

Groeten Pim
#11 - 07-01-2008, 11:16 uur

Annique & Maarten

Het draadje is al een tijdje stil, maar misschien toch handig om deze site met USA POI met jullie te delen.

http://www.tomtomforums.com/tomtom-pois/
#12 - 05-04-2010, 11:13 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

wama

Heel erg bedankt voor de pois.Ga ze ook downloaden en op mijn Tomtom go installeren. loll

Guido
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
#13 - 05-04-2010, 17:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15