Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ANWB

Discussie gestart

George

Goeiemorgen,

Ik zou graag weten of er zoiets is als een ANWB in Amerika..

Bedankt..
#1 - 07-10-2009, 11:50 uur

hdeweert

Jazeker is er een soort ANWB in Amerika. Dat heet daar AAA .
http://www.aaa.com/PPInternational/International.html

Harm
#2 - 07-10-2009, 12:07 uur

Marianne

Als ANWB lid kun je bij elk AAA-kantoor gratis kaarten, plattegronden en tourguides halen. Erg handig! En sowieso erg leuk om daar eens rond te kijken. Tijdens onze eerste vakantie zijn we zelfs lid geworden van de AAA (we waren toen nog geen ANWB lid) en we kregen ook erg veel suggesties voor de route (het was in het pre-internet tijdperk dus erg handig toen).
Je kunt nu niet meer lid worden als buitenlander, maar dat is als ANWB-lid ook niet nodig.
Je krijgt vaak ook korting bij attracties en motels met je ANWB pasje (show your card).

Marianne
#3 - 07-10-2009, 12:11 uur

George

Bedankt voor de info.

groet,

George
#4 - 07-10-2009, 12:25 uur

George

Bedankt voor de info.

Groet,

George
#5 - 07-10-2009, 12:26 uur

Bakvet

Een aantal jaar geleden leek het me wel stoer om lid te worden van de Automobile Club of Southern California. Waar je bij AAA-verstigingen in andere staten alleen maar (op zich toch wel handige) plattegronden van de 'State' meekreeg, kwamen ze bij AAA in SoCal met bijna topografische County-kaarten, Thema-kaarten en Stadsplattegronden aanzetten. Allemaal voor noppes omdat je ANWB-lid was. Diezelfde kaarten kosten in de winkel 2, 3, 4 of 5 dollar. Daar wilde ik wel wat voor terugdoen. Alleen je kon dus helemaal geen lid worden als je niet in Southern California woonde.
#6 - 08-10-2009, 05:33 uur

Sandra1985

Maakt het hierbij niet uit welke lidmaatschap je van de ANWB hebt.
of moet dit internationaal zijn?

#7 - 08-10-2009, 15:21 uur

Hans B

nee, maakt niet uit, gewoon je ANWB-kaart meenemen en tonen.
#8 - 08-10-2009, 19:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Een aantal jaar geleden leek het me wel stoer om lid te worden van de Automobile Club of Southern California. Waar je bij AAA-verstigingen in andere staten alleen maar (op zich toch wel handige) plattegronden van de 'State' meekreeg, kwamen ze bij AAA in SoCal met bijna topografische County-kaarten, Thema-kaarten en Stadsplattegronden aanzetten. Allemaal voor noppes omdat je ANWB-lid was. Diezelfde kaarten kosten in de winkel 2, 3, 4 of 5 dollar. Daar wilde ik wel wat voor terugdoen. Alleen je kon dus helemaal geen lid worden als je niet in Southern California woonde.

Wij kregen bij alle kantoren (ook in Oregon en Wyoming) ook kaarten van andere staten mee. Een hele mooie kaart vind ik die van de Indian County; heel gedetailleerd en op de achterkant ook nog allerlei toeristische informatie.

Marianne
#9 - 08-10-2009, 22:07 uur

Bakvet

Ja, die kaart van Indian Country zag ik deze week ik in het Visitor Center van Navajo Bridge. Zag er heel bruikbaar uit, veel details, kostte alleen $4.95. Zodra ik een tripple A vestiging tegenkom, vraag of ze die kaart hebben, want ik wil hem wel gratis.
#10 - 09-10-2009, 04:41 uur

Joke

Hallo George ;)

Wij zijn net terug van onze vakantie naar Amerika,
Wij hadden onze ANWB pas meegnomen,
en je krijgt inderdaad bij veel hotels en Musea en parken 10% kotring,
Dat is toch maar mooi meegenomen, toch?

Groeten Joke
#11 - 09-10-2009, 18:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15