Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

auto huren

Discussie gestart

sonny_z

Beste forummers,

Wij gaan van de zomer voor het eerst naar Amerika. We hebben een vlucht geboekt naar vliegveld Newark in New York.
Kan iemand mij vertellen wat de beste en voordeligste manier is een auto te huren vanuit New York en af te leveren in New Orleans ?

Bij voorbaat dank voor de hulp

#1 - 09-12-2006, 20:04 uur

Mr-Leo

Als je/jullie 25jaar en ouder zijn is het voordelig om bijv. via de ANWB (als je lid bent dan) via Hertz te huren. Je kunt gewoon er voor kiezen een auto op een andere plaats terug te brengen.
#2 - 09-12-2006, 20:19 uur

Hans B

Hallo Sonny-Z,
Ik zou vooraf in NL een auto huren, maar
als je eerst New York (Manhattan) gaat bezoeken kan dat heel best met het openbaar vervoer.
Je heb bv. een openbaar vervoer weekkaart (bus / metro) voor iets van $25.
Als je NY gaat verlaten zou ik een autohuur in laten gaan.
Hans.
#3 - 09-12-2006, 22:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Je kunt gewoon er voor kiezen een auto op een andere plaats terug te brengen.

En daar betaal je meestal drop-off kosten voor.
#4 - 10-12-2006, 10:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

dimi_usa

Vanaf een bepaalde afstand betaal je dropp-off kosten, en die kunnen behoorlijk hoog zijn.
Maar:
- soms laten ze die kosten gewoon vallen (zelf mee gemaakt).
- of wat je ook kunt doen: zien tot waar je geen drop off kosten betaald, daar je auto terug inleveren en terug een nieuwe huren tot je volgende bestemming. Zo is ie meteen ook gewassen.
#5 - 25-01-2007, 08:45 uur

peter1962

Je hoeft geeneens lid te zijn van de anwb om van de korting gebruik te maken.
Ga maar naar www.hertz.nl/anwb, voer de locaties en de gewenste  auto in en vergelijk dan eens de prijs met dezelfde gegevens als je het doet via hertz.nl (zonder anwb)

Peter
#6 - 26-01-2007, 08:07 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Mr-Leo

Je hoeft geen lid te zijn om de prijs te achterhalen nee, maar je moet wel je pasje laten zien bij het afhalen van de auto uiteraard.
#7 - 26-01-2007, 10:16 uur

Mississippi

Je hoeft geen lid te zijn om de prijs te achterhalen nee, maar je moet wel je pasje laten zien bij het afhalen van de auto uiteraard.

Ik heb dit 2x gedaan en ze hebben toen niet naar mijn pasje gevraagd.
#8 - 26-01-2007, 11:37 uur

Bakvet

Anderzijds, ik heb het 1x gedaan en moest toen wel het ANWB-pasje laten zien. In mijn geval werd ik door een soort bionische dame geholpen, ik dacht niet dat ze verstand van zichzelf had. Op het huurcontract stond duidelijk "Trailblazer" geprint maar volgens de computer had ik een "Ford Explorer" gehuurd, dus was dit echt geen Chevrolet maar een Ford Explorer, ik moest geen gekke dingen zeggen.
#9 - 26-01-2007, 15:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15