Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Auto huren voor 3 maanden

Discussie gestart

Dervis

Ik denk eraan een rondreis te maken in de vs van 3 maanden (augustus tm oktober), van Seattle naar Miami (heb nog geen route verzonnen, half jaar geleden in de Southwest geweest). Heeft iemand ervaring met het huren van een auto voor zo'n lange periode? Bij de meeste sites wordt een langere periode dan ca 1,5 maand niet geaccepteerd. Ik kom bij eAutohuur op >3000/3500 euro uit. Een camper kost denk ik helemaal kapitalen. Kopen en verkopen lijkt me lastig. Iemand ideeën?

#1 - 06-04-2010, 19:43 uur

Mrjn

Heb zelf in 2004 een auto gehuurd voor 8 weken en daar veel gedonder mee gehad. Hoewel het eerst veelbelovend en makkelijk leek. Bij Avis noemden ze het een minilease, maar het stond verkeerd in de computer. Waar ze toen op zich geen probleem mee hadden, was als ik na een maand weer zou terugkeren en dan opnieuw de auto huren. Dus wat je zou kunnen proberen is huren in etappes. Drie keer een auto huren voor een maand. Of 2 keer voor anderhalve maand. Ik denk alleen dat terugkeren naar het oorspronkelijke verhuurstation niet handig is, dus dan zul je drop off kosten voor je kiezen krijgen.

Een auto kopen en verkopen schijnt niet onmogelijk te zijn, maar wel moeilijk. Vooral het verzekeren. En het weer terugverkopen, tenzij je de auto mee wilt nemen naar Nederland. Maar dan is in etappes huren met drop off kosten waarschijnlijk goedkoper.
#2 - 06-04-2010, 20:20 uur

Old Faithful

Op usareisen.de staat dat de maximale huurperiode 56 dagen is. Je zou de huurperiode dus in twee gedeeltes moeten verdelen. Je moet de auto dan ook daadwerkelijk wisselen. En je krijgt twee keer met drop off kosten te maken. Waarschijnlijk is dat bij National het gunstigst, omdat zij een eenheidstarief van $250 plus tax hebben.

Succes.
#3 - 06-04-2010, 20:32 uur
Groet,

Old Faithful

Hans B




<-------  ;)
#4 - 07-04-2010, 08:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez




<-------  ;)

Haha, ik zat te denken of dit niet iets voor Dervis is, maar ik wist even niet meer of je je camper weer verhuurt.
#5 - 07-04-2010, 23:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15