Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Autohuur 2015 - Nog goedkoper?

Discussie gestart

ronald-s

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om een auto te huren voor onze aanstaande trip naar de VS. Nu was ik op het forum aan het zoeken of er nog voordeligere alternatieven zijn voor rentalcars.com (ook wel eautohuur.nl) maar ik zie eigenlijk alleen de "oude bekenden" voorbij komen al dan niet met Anwb code (vroeger kon je ook nog de code "WoW" in het veld daaronder zetten voor nog meer korting :)).

Die oude bekenden zijn zonder uitzondering aanzienlijk duurder, kan iemand een alternatief noemen (liefst met voorbeeld) waar het goedkoper kan?! Het gaat mij om een regular SUV, 3 weken Florida maar wel op een andere plek inleveren dan waar ik hem ophaal.

Alvast bedankt  :)



#1 - 29-04-2015, 22:14 uur

Jez

Ik heb net bij AutoEurope geboekt. Die hadden de afgelopen paar dagen extra korting, waardoor ik voor 12 dagen in oktober voor een Premium (Nissan Maxima of Chrysler 300C) €402,- kwijt ben. Overal anders betaal ik minimaal 60 euro meer.

Misschien even wachten op een actie? AutoEurope heeft dat regelmatig; als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je dat vanzelf.
#2 - 29-04-2015, 22:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ronald-s

Ik heb net bij AutoEurope geboekt. Die hadden de afgelopen paar dagen extra korting, waardoor ik voor 12 dagen in oktober voor een Premium (Nissan Maxima of Chrysler 300C) €402,- kwijt ben. Overal anders betaal ik minimaal 60 euro meer.

Misschien even wachten op een actie? AutoEurope heeft dat regelmatig; als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je dat vanzelf.

Hi Jez, dank je voor de tip, die site kende ik nog niet. Ze zijn helaas nog wel iets duurder dan rentalcars.com, veel scheelt het niet!
#3 - 30-04-2015, 07:38 uur

Terpies

Misschien als je exact de details even laat weten waarop je zoekt, kunnen we je helpen zoeken.

Ophaal datum & locatie
Inlever datum & locatie
Type auto

Evt opties (extra bestuurder)

#4 - 30-04-2015, 20:09 uur

Jez

Ik heb net bij AutoEurope geboekt. Die hadden de afgelopen paar dagen extra korting, waardoor ik voor 12 dagen in oktober voor een Premium (Nissan Maxima of Chrysler 300C) €402,- kwijt ben. Overal anders betaal ik minimaal 60 euro meer.

Misschien even wachten op een actie? AutoEurope heeft dat regelmatig; als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je dat vanzelf.

Hi Jez, dank je voor de tip, die site kende ik nog niet. Ze zijn helaas nog wel iets duurder dan rentalcars.com, veel scheelt het niet!

Vandaag t/m maandag weer nieuwe actie bij AutoEurope, 20% extra korting
#5 - 30-04-2015, 20:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ronald-s

Vandaag t/m maandag weer nieuwe actie bij AutoEurope, 20% extra korting

Aangemeld voor de nieuwbrief en...inderdaad nog goedkoper dan rentalcars.com  >:D Scheelt 45 euro op 3 weken huur! Maar nu het volgende..als ik even google op de ervaringen met dit bedrijf schrik ik toch wel van de ervaringen van reizigers, hoe vaak heb jij al bij ze gehuurd (en wie nog meer op dit forum?) en wat zijn jouw ervaringen?
#6 - 01-05-2015, 18:28 uur
« Laatst bewerkt op: 01-05-2015, 19:02 uur door ronald-s »

ronald-s

Misschien als je exact de details even laat weten waarop je zoekt, kunnen we je helpen zoeken.

Ophaal datum & locatie
Inlever datum & locatie
Type auto

Evt opties (extra bestuurder)
Een aantal dingen had ik al aangegeven, de precieze dagen zijn niet zo belangrijk maar stel 1 tot 22, 23 of 24 juni (21-23 dagen). Pensacola (PNS) - Orlando (MCO), regular SUV (Santa Fe, Grand Cherokee). Normale verzekeringen, vol-vol, geen extra bestuurders of andere zaken. Binnen Florida dus hoort vanzelfsprekend zonder drop-off charges te zijn.
#7 - 01-05-2015, 18:34 uur

Jez

Maar nu het volgende..als ik even google op de ervaringen met dit bedrijf schrik ik toch wel van de ervaringen van reizigers, hoe vaak heb jij al bij ze gehuurd (en wie nog meer op dit forum?) en wat zijn jouw ervaringen?

Minimaal 10 keer bij ze gehuurd, voor allerlei plaatsen in Amerika en soms ook in Europa. Ik heb alleen maar goede ervaringen. En bedenk, dit is slechts de tussenpersoon. Je huurt uiteindelijk bij een ander (Alamo, Dollar, Hertz, Thrifty, etc.) Ik heb even snel gelezen wat voor slechte reviews dat zijn en wat ik lees, zijn het vooral "gebruikersfouten" (sorry hoor, maar iedereen weet toch dat men je bij het afhalen extra verzekeringen probeert aan te smeren?) (en sorry hoor, maar een auto is chauffeur-gebonden. Dan boek je die toch met je eigen credit card en niet die van een ander?) (en als er extra schoonmaakkosten worden gerekend, zal daar wel een reden voor zijn. Misschien stiekum gerookt in de auto?) (....)
#8 - 01-05-2015, 21:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ronald-s

Maar nu het volgende..als ik even google op de ervaringen met dit bedrijf schrik ik toch wel van de ervaringen van reizigers, hoe vaak heb jij al bij ze gehuurd (en wie nog meer op dit forum?) en wat zijn jouw ervaringen?

Minimaal 10 keer bij ze gehuurd, voor allerlei plaatsen in Amerika en soms ook in Europa. Ik heb alleen maar goede ervaringen. En bedenk, dit is slechts de tussenpersoon. Je huurt uiteindelijk bij een ander (Alamo, Dollar, Hertz, Thrifty, etc.) Ik heb even snel gelezen wat voor slechte reviews dat zijn en wat ik lees, zijn het vooral "gebruikersfouten" (sorry hoor, maar iedereen weet toch dat men je bij het afhalen extra verzekeringen probeert aan te smeren?) (en sorry hoor, maar een auto is chauffeur-gebonden. Dan boek je die toch met je eigen credit card en niet die van een ander?) (en als er extra schoonmaakkosten worden gerekend, zal daar wel een reden voor zijn. Misschien stiekum gerookt in de auto?) (....)

Ok, thanks, als je de eerste keer bij een bedrijf wilt gaan boeken ga je toch even twijfelen bij woorden als oplichterij, slechte service, dubbel betalen :)
Wat is jouw ervaring met "geen blijvend eigen risico" (zal wel geen overblijvend eigen risico betekenen), dekt het standaard pakket bij ze ook ramen, banden en bodemschade?
#9 - 04-05-2015, 18:00 uur

Jez

Geen blijvend eigen risico betekent doorgaans dat je die weer vergoed krijgt; vaak reserveert een verhuurder een bepaald bedrag op je creditcard - $1000,- bijvoorbeeld als een borg voor als je schade rijdt. Daar merk je weinig van (tenzij je aan je limiet zit). Als je schade rijdt, wordt de borg gebruikt voor je eigen risico. Dat bedrag krijg je dan weer terug van de tussenpersoon waar je boekt.

Onderkant, banden en glas zit niet standaard in het pakket. Even goed opletten dus of het erin zit. Je kunt het er anders ook apart bijnemen (en het zal je geheid worden aangeboden als je e auto ophaalt) of het risico lopen: hoe groot is de kans dat je glas, bodem, banden kapot rijdt? Is ons in 16x Amerika nog nooit gebeurd (afkloppen) maar dat is natuurlijk geen garantie of graadmeter.

Leuke reis trouwens die je gaat maken; wij deden Pensacola - Tampa in 2013 (met een rondrit door de naast- en bovenliggende staten)
#10 - 04-05-2015, 22:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Wijzigen van je boeking bij Auto Europe gaat ook heel makkelijk. Ik zag net dat de auto die ik heb geboekt, nu 11,50 goedkoper is (altijd zuur,als je iets hebt gekocht en het is daarna goedkoper  ;) ). Dus heb ik net online de boeking gewijzigd, gekozen voor "auto wijzigen" en dezelfde wagen nogmaals geboekt. Het eerder betaalde bedrag wordt gecrediteerd op mijn credit card en dit bedrag belast.
#11 - 05-05-2015, 10:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Vandaag nieuwe aanbieding gekregen en nu is "mijn" auto wéér goedkoper! Dus weer gewijzigd, zodat ik nu 25 piek voordeliger bij ben. Nog even zo doorgaan en ik heb de 1e tank benzine bij elkaar  ^-^
#12 - 12-05-2015, 06:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ronald-s

Vandaag nieuwe aanbieding gekregen en nu is "mijn" auto wéér goedkoper! Dus weer gewijzigd, zodat ik nu 25 piek voordeliger bij ben. Nog even zo doorgaan en ik heb de 1e tank benzine bij elkaar  ^-^

Gewoon steeds omboeken als de euro ietsje stijgt..rechtstreeks verband heb ik al gemerkt. Ben blij met het bedrag dat ik nu heb, 772 voor 23 dagen - Grand Cherokee klasse. Bij rentalcars gebruik gemaakt van hun laagste prijs garantie, AutoEurope ging daarna iets omhoog, maar bij die organisatie ga ik misschien de volgende keer wel boeken.
#13 - 05-06-2015, 11:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15