Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Autohuur: Welke kreeg jij mee (2011)

Discussie gestart

Annique & Maarten

Om een indruk te krijgen welke auto's zoal verhuurd worden hier de mogelijkheid om je eigen ervaring met de andere leden te delen.
Mocht je details willen vermelden (zoals bijv. benzineverbruik, 'hoe de auto rijdt', traag of vlot; interieur; zitcomfort; bagageruimte; extra voorzieningen) dan kan dat bij waardering en persoonlijke ervaring.

A.u.b. onderstaande tekst in z’n geheel over nemen, dus inclusief de codes. (selecteer alles, vervolgens kopiëren en plakken in nieuw bericht)
De teksten tussen de b-codes worden dan zichtbaar in vette letters.
Je kan je teksten aansluitend typen aan het [/b]-teken, een spatie is op die plaats niet nodig.

[b]Type gehuurd:[/b]
    [b]Verhuurder:[/b]
    [b]Gereserveerd bij:[/b]
    [b]Opgehaald in:[/b]
    [b]Afgeleverd in:[/b]
    [b]Meegekregen:[/b]
    [b]Wanneer:[/b]
    [b]Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis):[/b]
    [b]Keuzemogelijkheid of toegewezen:[/b]
    [b]Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:[/b]
    [b]Foto + event. foto van kofferbakinhoud
#1 - 22-02-2011, 10:48 uur
« Laatst bewerkt op: 22-02-2011, 22:05 uur door Annique & Maarten »
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Old Faithful

    Type gehuurd: Midsize S.U.V.
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: www.usareisen.de
    Opgehaald in: Denver
    Afgeleverd in: Denver
    Meegekregen: Chevrolet Suburban
    Wanneer: 24-08-2010 t/m 13-09-2010
    Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Gratis upgrade gekregen.
    Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen.
    Waardering [size=85](1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best)[/size] en persoonlijke ervaring: Blijkbaar waren er geen midsize    en standard suvs aanwezig. Eerst kregen we een hele luxe Buick Enclave toegewezen. Daarmee bleek bij het uitrijden iets niet in  
    orde te zijn. We kregen toen de Chevrolet Suburban mee. Dat vonden we heel vervelend, zo'n 8 cylinder  ;).
   Foto + event. foto van kofferbakinhoud
#2 - 22-02-2011, 15:50 uur
« Laatst bewerkt op: 22-02-2011, 15:52 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

Damien666

    Type gehuurd: Full size
    Verhuurder: Avis
    Gereserveerd bij: Connections
    Opgehaald in: San Francisco
    Afgeleverd in: San Francisco
    Meegekregen: Chevrolet Impala
    Wanneer: 12/07/2010 tot 01/08/2010
    Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): Nee
    Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
    Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8. We waren met 4 volwassenen. Lederen interieur. Grote kofferruimte voor 4 grote reistassen en boodschappen. Comfortabel reizen, ook achteraan. 7250 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 9,3 liter/100 km. Was een splinternieuwe wagen. Op het einde was er een probleem met de tractiecontrole die af en toe uitviel.
    Foto + event. foto van kofferbakinhoud
#3 - 23-02-2011, 10:01 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2011, 10:03 uur door Damien666 »

Googleaar

Type gehuurd: Mid size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: www.usareisen.de
    Opgehaald in: Boston
    Afgeleverd in: Boston
    Meegekregen: Dodge Charger
    Wanneer: 25 september 2010 t/m 30 september 2010
    Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): $62,= bijbetaald
    Keuzemogelijkheid of toegewezen: Zelf gevraagd
    Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8,5
Ik was al een week in de states en zag daar de Charger rijden. Toen ik in Boston aankwam had me al voorgenomen om te informeren wat het verschil zou zijn.
Toen ik aan de balie te horen kreeg dat ze een Toyota Rav4 klaar hadden staan wist ik het zeker. In Amerika kun je alleen maar maar in een Amerikaan rijden, is mijn mening ;D


Uploaded with ImageShack.us
#4 - 09-04-2011, 17:53 uur

koosv

Type gehuurd: Mid - SUV
    Verhuurder: Dollar rent a car
    Gereserveerd bij: Car hire agency
    Opgehaald in: LAS
    Afgeleverd in: LAS
    Meegekregen: Jeep Liberty model 2010
    Wanneer: mei 2011
    Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): geen upgrade
    Keuzemogelijkheid of toegewezen:keuze
    Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: lees hierbeneden!
    Foto + event. foto van kofferbakinhoud


foto van het jeepje, zojuist op de terugweg vanuit white pocket arizona



Bij Dollar de gebruikelijke riedel:Eerst wat angst zaaien en dan vertellen: U bent te weinig verzekerd (ik had een Gold dekking wat ruim voldoende is).
Ik dacht dat ik wel alles had meegemaakt bij Alamo en Dollar, maar de baliemedewerker, een oudere man met bril, beweerde, en wel heel langdurig,  dat de auto teveel benzine zou gebruiken!!! Wat hij eigenlijk beweert is dat ik gekke Henkie ben en zonder enige kennis van zaken zomaar een auto huur met zomaar een verzekering die niet deugt. Hoewel ik direct werd geholpen, was er intussen door al dit gedoe een enorme rij wachtenden achter me ontstaan, maar dat telt niet zo bij Dollar.

De auto was heel goed. Nou dat wil zeggen ondanks Dollar rent a car. Wat was het geval: een relatief oude auto van ongeveer een jaar oud met meer dan 40000 mijl op de teller. Bij het starten steeds een melding dat ik de olie moet vervangen. Ruitewisservloeistof: geheel leeg. Voor de zekerheid heb ik daarna toch maar het oliepeil gecontroleerd, anders loopt de motor in elkaar en krijg je de schuld. Auto bleek ook maar half gewassen. Hieruit blijkt dat dit soort auto's waarschijnlijk totaal geen onderhoud krijgen bij Dollar rent a car, snel worden gewassen, en dan weer snel worden verhuurd voor een maximaal rendement (lees:uitmelken van de klant). En o ja, een van de voorbanden was aan de zijkant bijna glad, en dat zie je niet in een donkere garage. Had dan een andere auto gekozen: er was geen vergelijkbaar type voorhanden. Zou je weer bij Dollar een auto huren? Ach, ik laat me niet zo gauw uit het veld slaan.

Maar wil je echt weten hoe Dollar rent a car werkt? lees dan : http://www.consumeraffairs.com/travel/dollar.htm
edit: foto toegevoegd
#5 - 17-06-2011, 15:57 uur
« Laatst bewerkt op: 17-06-2011, 16:05 uur door koosv »

Freddytex

Ik heb een mid size SUV gehuurd bij NATIONAL ?onderdeel van enterprise holding zoals Alamo,maar heb dit wel gereserveerd via autoreisen.de die mij 3 weken voor mijn vertrek de nodige papieren hebben opgezonden 1216 € voor 6 weken vanaf NEWARK. Bij de papieren die ik ontving van usareisen.de was ook een papier bij waarop in het duits vermeld stond dat ik geen enkele andere verzekering nodig had en dit heb ik dan ook afgegeven waarna er mij verder geen vragen meer werden gesteld.Ik mocht kiezen uit de daar ter beschikking staande wagens maar mijn voorkeur ging naar een FORD EDGE met 1500 Mls op de teller.Het was een luxe uitgave met alles erop en eraan.
Ford EDGE
#6 - 17-06-2011, 19:44 uur

onno

Ik heb een mid size SUV gehuurd bij NATIONAL ?onderdeel van enterprise holding zoals Alamo,maar heb dit wel gereserveerd via autoreisen.de die mij 3 weken voor mijn vertrek de nodige papieren hebben opgezonden 1216 € voor 6 weken vanaf NEWARK. Bij de papieren die ik ontving van usareisen.de was ook een papier bij waarop in het duits vermeld stond dat ik geen enkele andere verzekering nodig had en dit heb ik dan ook afgegeven waarna er mij verder geen vragen meer werden gesteld.Ik mocht kiezen uit de daar ter beschikking staande wagens maar mijn voorkeur ging naar een FORD EDGE met 1500 Mls op de teller.Het was een luxe uitgave met alles erop en eraan.
Ford EDGE

same here juni 2011 ; luxe ford edge( bruin /grijs kleurig/zwart leer/serius satelliet radio  bij alamo met papieren van national in het dashboard ..met 10000 mijl op de teller .. waarschijnlijk heb ik de auto na jou gekregen  ;D  485 euro voor 16 dagen  ophaal in SF  terug in LA  full insurance// incl. volle tank mee, lege tank terug

wij vonden het een top auto ... reden er 4100 km mee en 390 liter verbruikt  gem.10,8 liter per 100 km
#7 - 22-06-2011, 16:32 uur

Freddytex

Nee Onno het kan niet dezelfde geweest zijn.De mijne was blauw van kleur en gehuurd bij National in Newark.Alhoewel het dezelfde holding is gebruiken zij niet dezelfde wagens.Maar zoals je zegt een fantastische wagen en voor een midsize SUV toch goed te gebruiken voor 4 personen,met bagage.
#8 - 23-06-2011, 20:30 uur

Freckles49

Mazzelaars......... ;) Wij hebben nog nooit een andere C.Q gratis upgrate gehad bij Hertz. Altijd de auto in de klasse gekregen waarin wij hebben geboekt lol Vorig jaar C klasse gehuurd met navigatie we kregen een Mazda 6. Gewoon goed hoor niets aan de hand. Ook dit jaar weer C klasse is groot genoeg voor 2 personen.
#9 - 24-06-2011, 11:47 uur

Freddytex

Wij hebben geen mazzel gehad.Het was gewoon de klasse die geboekt was ; Een Midsize SUV en bij National was dit dezelfde prijs als een gewone midsize(C klasse bij Hertz
#10 - 24-06-2011, 12:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15