Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

autohuur

Discussie gestart

marcelgeert

Wij willen in 2008 1 maand rond toeren in het zuid-weten. nu is de vraag alvast hier een auto huren of ter plekke?(las vegas airport)
Wat betreft beschikbaarheid en prijs.

  Gr. Marcel
#1 - 05-05-2007, 14:07 uur

Martina

Ik zou hem van te voren via het web boeken. Bijvoorbeeld hier:

budget.com
alamo.com
dollar.com
hertz.com
avis.com
nationalcar.com

Dan krijg je via email een bevestigingsnummer en dan kun je hem zo ophalen als je op de luchthaven arriveert. Ik vind dat Alamo en Budget altijd goeie prijzen hebben.

#2 - 05-05-2007, 15:08 uur

Tekkel

Er zijn al vele topis over autohuur in de USA.
De bottom line is altijd; van te voren huren en niet via de sites van de verhuurders in de USA zelf.
Want die houden (meestal) geen rekening met de verzekeringen die wij (Hollanders en Belgen) nodig hebben.

Bart
#3 - 05-05-2007, 15:18 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

deh78

of via Usareisen.de een duitste site die leuke prijzen heeft een nadeeltje je moet alles in het duist doen.

op verschillende forums spreken ze er positief over ik heb voor dit jaar ook via hun mjn auto geboekt.


Dennis
#4 - 05-05-2007, 15:53 uur
Amerika 2006.2007.2008.2011 http://dennisroelinamerika.wordpress.com/

Martina

Er zijn al vele topis over autohuur in de USA.
De bottom line is altijd; van te voren huren en niet via de sites van de verhuurders in de USA zelf.
Want die houden (meestal) geen rekening met de verzekeringen die wij (Hollanders en Belgen) nodig hebben.

Bart

Tekkel, ik ben vrij nieuw op dit forum, waarom is de verzekering die Hollanders/Belgen nodig hebben anders dan voor Amerikanen? Granted, ik heb mijn eigen verzekering en neem nooit de verzekering die door het huurbedrijf aangeboden wordt, maar hoe zou het voor de Hollanders anders zijn? Als je een link hebt waar ik over kan lezen op dit forum, dan zou ik dat op prijs stellen. Alvast bedankt.

#5 - 05-05-2007, 16:49 uur

Tekkel

Hier 2 links en er zijn er nog wel een paar.
CDW/LDW, LSI, PAE, PAI, ... wat is wat??
auto huur

Bart
#6 - 05-05-2007, 17:11 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

KKop

Er zijn al vele topis over autohuur in de USA.
De bottom line is altijd; van te voren huren en niet via de sites van de verhuurders in de USA zelf.
Want die houden (meestal) geen rekening met de verzekeringen die wij (Hollanders en Belgen) nodig hebben.

Bart

Tekkel, ik ben vrij nieuw op dit forum, waarom is de verzekering die Hollanders/Belgen nodig hebben anders dan voor Amerikanen? Granted, ik heb mijn eigen verzekering en neem nooit de verzekering die door het huurbedrijf aangeboden wordt, maar hoe zou het voor de Hollanders anders zijn? Als je een link hebt waar ik over kan lezen op dit forum, dan zou ik dat op prijs stellen. Alvast bedankt.



Het is voor ons hier in Amerika anders omdat onze autoverzekering ons ook dekt als we een auto huren.  M.a.w.: als je hier in de VS woont heb je geen verzekering nodig via de verhuurder als je een auto huurt, als je in VS huurt als nederlander heb je die wel nodig.  En die verzekering kan oplopen, en in sommige gevallen meer zijn dan de huurpijs zelf.
#7 - 06-05-2007, 05:00 uur

Martina

Tekkel en Kkop - bedankt voor de info.....!
#8 - 06-05-2007, 05:24 uur

nati

Zoals Marcel moeten wij ook onze huurauto ophalen op het vliegveld van Las Vegas maar wij hebben alvast geboekt bij Alamo via het reisbureau.
Vorige reis waren wij er heel tevreden van. Toen moesten wij onze wagen ophalen in Los Angeles en daar stonden een hele rij autos klaar waaruit we konden kiezen. Weet er iemand of dat ook in Las Vegas het geval is , of moet je de auto nemen die ze je geven?
#9 - 07-05-2007, 21:18 uur

deh78

Ik weet alleen hoe het in Miami ging bij Dollar. Daar kreeg ik gewoon een auto toegewezen merk stond op huur contract Crysler PT Cruser (vond ik niet erg leuke auto) ik Ik heb in Los Angeles via Dollar een  Midsize 4 deurs auto gehuurd...eens kijken wat ik nu mee krijg.

Dennis
#10 - 07-05-2007, 22:45 uur
Amerika 2006.2007.2008.2011 http://dennisroelinamerika.wordpress.com/

Freddytex

Zoals reeds vroeger vermeld heeft de duitse usareisen.de met zetel in Berlijn zeer goede condities ook wat betreft verzekering die nu rechtstreeks af te handelen is met de amerikaanse verhuurmaatschappij.Voor diegenen die hun wagen op een andere plaats willen afleveren geef ik de raad om National te nemen daar die slechts 200,-$ drop-off rekenen + Taksen.dit ook via usareisen.de
#11 - 08-05-2007, 00:20 uur

leentje

Ik ga zelf over 4 weken naar las vegas en heb via sunny cars (inclusief alle verzekeringen)een auto geboekt. Ik zal mijn ervaring na terugkomst mededelen.

Heleen
#12 - 08-05-2007, 09:48 uur

Jez

Ik kom nu bij www.eautohuur.nl hele goeie deals tegen - een Chrysler 300C, 20 dagen voor 585,- bijvoorbeeld.
Scheelt me 200,- met usareisen...........
#13 - 08-05-2007, 23:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

marcelgeert

Mooie tarieven , maar hoe betrouwbaar zou dat  eautohuur zijn, heeft hier iemand al ervaring mee?

  Gr. Marcel
#14 - 09-05-2007, 11:47 uur

pw.van.andel@hccne

>hoe betrouwbaar zou dat  eautohuur zijn, heeft hier iemand al ervaring mee?
wij huurden (1Q2007) een auto in Thailand en dat werkte "normaal": ze schrijven direct af van je CC en sturen een e-voucher. In Bangkok zochten we ons kleurenblind naar het Avis downtown station: er zit geen enkele info bij die voucher.
Bij KLM internet checkin stelde KLM voor om alsnog via hun een Avis auto te huren. Dan kijk je eens naar de prijs en die lag met 840, 40 Euro lager dan wij betaalden. Hebben we maar zo gelaten. Avis wist van onze komst (reservatie klopte dus) en nam de voucher zonder problemen aan.
Een volgende keer kijk ik nu dus ook via KLM bij Avis. Had ik nog nooit gedaan. 
#15 - 09-05-2007, 19:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15