Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

B&B omgeving Ithaca (NY)

Discussie gestart

Wop

Hoi, Het lijkt ons leuk om eens te verblijven in een echte Bed & Breakfast. Nu hebben we onze overnachting in Ithaca nog openstaan en zijn dus opzoen naar een B&B in de omgeving van de Fingerlakes.
Nu heb ik deze site al gevonden, maar mijn vraag: Heeft iemand een tip waar ik met mijn gezin kan verblijven tegen een redelijk prijs? Mijn kinderen zijn dan bijna 2 en 6 jaar dus dat moet wel toegestaan zijn in de desbetreffende B&B ...  ;)
#1 - 07-05-2006, 10:13 uur
« Laatst bewerkt op: 07-05-2006, 10:15 uur door Wop »

Annemiek

Een leuke site die ik nog niet kende. Van al de B&B's op de lijst ken ik er maar een paar. Ik weet niks over de prijzen, of dat kinderen toegestaan zijn. Ik zie dat sommigen alleen kinderen boven de 12 toelaten, dat zal het eerste zijn om naar te kijken.

Taughannock Farms Inn ligt pal naast Taughannock State Park en kijkt uit over Cayuga Lake. Voor de kinderen denk ik leuk, want je kunt in het meer zwemmen (als er een life guard dienst heeft), er is een klein speeltuintje, en dan natuurlijk het hele park zelf.
Rogue's Harbour's lijkt me niks qua ligging, op een drukke kruising in Lansing, nog een eind van Ithaca.
Ik ken er verder een paar waar ik wel eens langs gereden ben, zoals de Candlelight Inn (ligt ook aan een vrij drukke weg), A Slice of Home (ligt in een klein dorp, Spencer, lijkt wel aardig).
Annemiek


#2 - 07-05-2006, 15:55 uur

Harrie

Beste Wop,

Een BB is een goede keuze vooral als je met volwassenen rondreist. Met kinderen wordt het wel wat lastiger (soms).
Af en toe worden kinderen niet toegelaten.
Sommige BB's zijn gemeubileerd als kleine musea en stellen vaak geen prijs op te kleine kinderen. Zijn kinderen wel toegestaan kijk dan of het hele huis niet volstaat met snuisterijen anders blijf je achter je kinderen aan jagen. Dus BB's zijn een voortreffelijke keuze maar laat de keuze wel van de kinderen afhangen (kindvriendelijk). Overigens de Fingerlakes zijn bezaaid met BB's en als je van wijn houdt zit je helemaal goed want er zijn wijnproeverijen in overvloed.
Succes,

Harrie
#3 - 07-05-2006, 16:00 uur

Wop

Hoi Annemiek & Harry,

Inmiddels ben bij deze uitgekomen: Mom's Place kan iemand mij wat over de ligging vertellen? En beter misschien wel over de B&B zelf?
#4 - 08-05-2006, 12:11 uur

Harrie

Het spijt me Wop. Hier moet ik de antwoorden op schuldig blijven. Misschien dat Annemiek er nog wat aan kan toevoegen.
Succes.
#5 - 08-05-2006, 13:52 uur

Annemiek

Ik heb eens op de website gekeken, ik dacht dat ik deze niet kende, maar het blijkt dat ik er toch wel eens langs gekomen ben. Alleen dacht ik altijd dat "Mom's place" een daycare was. Het huis ligt iets van de weg af achter wat bomen en struiken. De weg waar het aan ligt is niet zo druk, maar er mag 55 gereden worden. De ligging is mooi tussen Trumansbrug en Ithaca, een beetje centraal tussen de 2.
Het lijkt me wel een aardige plek.
#6 - 09-05-2006, 02:07 uur

Wop

Ik denk dat we deze "dan maar pakken" vind het wel iets prijzig ($130) maar lijkt mij een bijzonder leuke ervaring...
#7 - 09-05-2006, 11:10 uur

Harrie

Wop,

Hierbij een plattegrondje van de ligging van de BB. Ben een beetje aan het testen met het downloaden van een image. Excuses als het niet gelukt is.
#8 - 09-05-2006, 16:57 uur

Wop

Bedankt Harrie, ik had haar zelf ook al gevonden via Streets & Trips.. Daar staat de B&B in vermeld dus volgens microsoft noemenswaardig  ;)
#9 - 09-05-2006, 17:15 uur

Annemiek

Een paar blokken naar onder ligt ons stekje. 2006-01
#10 - 09-05-2006, 17:40 uur

Wop

Een paar blokken naar onder ligt ons stekje. 2006-01

Some guys have all the luck
#11 - 09-05-2006, 20:08 uur

Wop

Ik heb inmiddels gebeld met Anne de eigenaresse en geboekt voor 18 Augustus. Ik zal jullie na die tijd dus laten weten hoe het is bevallen de "day care"  ;D
#12 - 10-05-2006, 09:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15