Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

beste restaurants/ clubs

Discussie gestart

JohnSmith

hallo allemaal, ik ben JohnSmith en wil in de toekomst emigreren naar de VS. Daar wil ik een eigen restaurant / club willen beginnen. fine dining waar de rich & famous komen voor een gezellig avondje uit, maar ook de 'gewone mens' natuurlijk is welcome.

Binnenkort ga ik voor 'ontdekkingsreis' naar de VS om daar de beste restaurants/ clubs te bezoeken en kijken hoe het culinaire verder is in de USA. Heeft iemand suggesties? Is iemand ooit wel eens in zo'n establishment geweest waar de beroemde americanen komen, of in de beste restaurants? Michelin bestaat (nog) niet in de VS maar volgens horen wordt daar de restaurants beloond met 'diamonds'?

Graag uwe reacties
#1 - 29-09-2008, 04:12 uur

Harry

Als je dit soort plannen hebt zou ik toch iets meer aan research gaan doen, sinds dit jaar zijn er in verschillende steden in de VS michelin sterren uitgedeeld, met name in Las Vegas zijn er nu een aantal sterren restaurants, wij hebben in juni gegeten in de Daniel Boulud brasserie in het Wynn hotel welke dit jaar 1 ster gekregen heeft, het was echt fantastisch.
Ik denk dat je in Las Vegas alles zult kunnen vinden wat je zoekt op het gebied van mooie en dure restaurants, bijna alle topchefs hebben er inmiddels wel een restaurant.

Harry
#2 - 29-09-2008, 17:05 uur

JohnSmith

Bedankt Harry voor de info. Ik had wel zoiets gehoord maar wist het niet zeker.  :-X

Ik ga wanneer ik trainingen ga volgen in de VS over een tijdje, een maand lang vakantie vieren in de VS en bij de beste restaurants eten. Ben benieuwd!
#3 - 29-09-2008, 19:36 uur

Loek

Zoals gezegd, de US heeft ook restaurants met Michellin sterren.  De beste (drie sterren) restaurants in de US:
- Joel Robuchon in Las Vegas
- The French Laundry in Yountville, CA
- Jean-Georges in New York City (Upper West Side)
- Le Bernardin in New York City (Midtown)
- Per Se in New York City (Midtown)
#4 - 30-09-2008, 21:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15