Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Booking.com

Discussie gestart

Remmoss

Hallo allemaal ,

Ik zat net voor hotels op booking.com te kijken en begreep iets niet , bij het selecteren van de datum enzo zie ik geen optie voor met hoeveel personen je wilt verblijven. Nu kom ik voor 4 nachten las vegas uit op 160 dollar is dat dan in of exclusief extra persoon ? Vroeg me eigenlijk precies het zelfde af bij de sites van de nationale parken .

Bedankt,

Remco
#1 - 19-07-2010, 23:53 uur

hdeweert

In Amerika boek je een kamer niet per persoon maar per kamer. Hierin staan vaak 2 grote bedden geschikt eventueel met 4 persoenen in te slapen. Sommige hotels vragen wel een extra toeslag als je met meer dan 2 personen op een kamer slaapt. Dit geld voor alle hotels in Amerika.
Harm
#2 - 20-07-2010, 07:37 uur

Bakvet

Hetzelfde geldt voor toegang tot nationale parken: je betaalt over het algemeen per voertuig, niet per inzittende.
#3 - 20-07-2010, 08:48 uur

Harry

Las Vegas is nu net die uitzondering van de rest van de VS, bij de grote striphotels betaal je extra voor de 3e en 4e persoon, dit kan oplopen tot zo'n $ 35 pp.
#4 - 20-07-2010, 13:16 uur

Remmoss

Bedankt , dus als ik het begrijp betaal ik dus 160 dollar voor 2 personen in vegas en pas extra voor de 3de?

bedankt,

remco
#5 - 20-07-2010, 13:19 uur

Harry

Als je tijdens het boeken aangeeft met 4 personen te komen mag je ervan uitgaan dat je dan ook voor 4 personen hebt betaald, ik zou in Las Vegas altijd rechtstreeks bij de hotels boeken en niet via een tussenpersoon, er is door de crisis in Las Vegas nog steeds heel veel voordeel te halen, kijk voor aanbiedingen eens op www.smartervegas.com of fatwallet.
#6 - 20-07-2010, 13:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15