Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Booking.com

Discussie gestart

Assy

Ik ga in oktober/november ook de grote oceaan overvliegen...
De tickets zijn geboekt, nu op zoek naar hotels!
De site booking.com heeft iemand hier ervaring mee?  Ik vind ze in ieder geval wel handig, met beoordelingen, foto's en beschikbaarheid...
Zo zoek ik om te beginnen in San Francisco 3 nachten te blijven...
Iemand tips?
Thanks
Assy
#1 - 29-04-2008, 23:42 uur

Harry

Ik gebruik ook altijd dit soort sites om een beeld te vormen van de hotels op de plaatsen waar je wilt overnachten, meestal gebruik ik tripadvisor, waar reviews opstaan van mensen die er geweest zijn, en ook foto's, eventueel filmpjes, enz.
Boeken doen wij altijd rechtstreeks bij de hotels, en nooit via een tussenpersoon, zeker als het nog enkele maanden duurt voor je reis begint, kan er nog wel eens wat veranderen, bij rechtstreeks boeken kan er bijna altijd tot 24 of 48 uur vantevoren zonder kosten gecanceled worden, bij tussenpersonen moet je daar altijd voor betalen.

Harry
#2 - 30-04-2008, 09:21 uur

Freddytex

Ik maak heel veel gebruik van Triprewards.Dit is zogoed als rechtstreeks boeken bij deze hotels/motels en kan je indien nodig ook nog gratis annuleren.Andere redelijke ketens zijn , Choice hotels.com.
Best Western,Holliday inn,maar deze zijn doorsnee wel duurder.
#3 - 30-04-2008, 09:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15