Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Breekbaar pakketje meenemen?

Discussie gestart

Dodge52

In juni gaan wij weer naar de USA, dit keer met een speciaal doel. Ik ben in de afgelopen tijd bezig geweest met het maken van een paar schaalmodellen (1:100) voor het Route 66 museum in Lebanon MO. In juni gaan mijn vrouw en ik dat persoonlijk afleveren bij het museum en wij gaan dan gelijk de Route 66 in de staten Illinois, Missouri en Kansas bekijken. De schaalmodellen wil ik inpakken in een doos of ik maak er een kistje voor, het is natuurlijk erg breekbaar. Het formaat zal ongeveer 60x40x15 zijn.
Mijn vraag, hoe kan ik dat het beste meenemen? In de bagage vertrouw ik niet helemaal, als handbagage zal niet gaan omdat wij al genoeg handbagage meenemen zoals laptop en foto apparatuur. Is het misschien verstandig om hierover van te voren contact over op te nemen met de luchtvaartmaatschappij?

Alles over onze reis en de schaalmodellen is te vinden op, Reisverlag MoWi 2010.
#1 - 02-04-2010, 15:48 uur

hdeweert

Als je dergelijke prachtige schaalmodellen met de normale bagage wilt versturen ben ik bang dat ze niet heel over komen .
je kan ze natuurlijk wel als speciale bagage mee sturen dan word de bagage behandeld net als muziek instrumenten.
Hierover zou ik wel even contact opnemen met de betreffende vliegmaatschappij. Je moet wel rekening houden met extra betaling.
Het goedkoopste is dus meenemen in de Handbagage.
Harm
#2 - 02-04-2010, 17:24 uur

Frasi

In een trolley mee als handbagage is misschien toch nog het meest safe. Als je vrouw ook een wat grotere handbagagetas meeneemt zou daar de laptop en camera etc. in moeten kunnen.
Ook bijzondere bagage wordt niet altijd met even veel zorg behandeld. Ook daar heb ik in vroeger tijd wel eens spullen met krassen en butsen terug gekregen.
Muziekinstrumenten gaan ook altijd mee als handbagage óf in een flightcase (=zware verstevigde houten kist).
Mijn instrumenten gaan nooit (meer) het ruim in!
#3 - 02-04-2010, 19:54 uur

hdeweert

Had ik even niet aan gedacht . De muziekinstrumenten gaan zeker in een speciale flightcase.
Ik denk dat als je er een handzaam  koffertje van maak je het het beste als handbagage mee kunt nemen.
#4 - 02-04-2010, 20:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15