Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper grootte

Discussie gestart

franka

Hallo allemaal,
Ik heb al heel veel informatie kunnen lezen op deze site die me heel goed van pas komt voor onze eerste reis naar west Amerika.
Ik zou graag weten of iemand mij kan vertellen of een C25 camper van Cruise Amerika groot genoeg is voor 4 volwassenen?

Als iemand een goede/ goedkope campground in de buurt van los angeles weet zodat we vandaar uit naar bv Universal studio's kunnen, dan is dit ook erg welkom.
Welke campgrounds zijn zowie zo aan te raden? we moeten een beetje op ons budget passen.
Ook vroeg ik me af waar je vers water kunt tanken?

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Franka ;D
#1 - 28-12-2007, 00:11 uur

babarage

ja technisch gezien is de c25 groot genoeg voor 4 personen maar hou er wel rekening mee dat je dan de gehele reis helemaal geen privacy hebt want volgens mij zit er geen deur(tje) tussen het bed achterin en de bedden voorin.  Volgens mij hebt je in deze camper een vast bed achterin en kan je de eethoek ombouwen tot een bed.  Volgens mij, als ik de tekening van het ding zo zie is er ook nog een bed boven de cabine.  dit is een camper die ik eerder met een gezin (ouders met 2 a 3 kinderen) zou boeken dan als 2 stellen oid.

vers water kun je in ieder geval bij de camping krijgen, soms ook bij tankstations.  ik kies er overigens altijd voor om het verse water te gebruiken voor de afwas en dergelijke maar ik koop drinkwater in flessen of grote gallonpakken waarmee ik kook en wat ik drink, dr zijn nogal wat plaatsen in de usa waar er bv chloor wordt toegevoegd aan water of het komt uit een eigen pomp en dan wil het nog wel eens funky smaken (vind ik althans maar hey ik woon in een stad waar we bronwater uit de kraan halen dat mensen buiten de regio in de winkel kunnen kopen dus ik ben straalverwend).

Los Angeles is een grote stad waarbij je er haast niet onderuit komt om je met de auto/camper te verplaatsen.  In san francisco kun je hartstikke goed alles bereiken met het OV maar in LA gaat dat wat minder soepel hoewel het in de laatste jaren wel wat verbeterd is heb ik de indruk. 

kwa campgrounds, niet heel erg goedkoop maar kijk bijvoorbeeld eens hier http://www.anaheimresortrvpark.com/ of hier http://www.maliburv.com/ 

op het forum staat ook een opmerking van iemand dat ze op de parking van universal overnacht hebben en dat er meer campers stonden.  ik weet echter niet precies hoe dat zit.
#2 - 28-12-2007, 18:53 uur

franka

Bedankt voor de info, ik zal eens rondsnuffelen op dat forum.
We hebben inmiddels toch inderdaad gekozen voor de grotere camper zodat we onze kont ook een beetje kunnen keren en ook, indien nodig wat meer privacy hebben.

Groetjes,

Franka
#3 - 05-01-2008, 19:45 uur

Hans B

< ------   32 foot.


Hans
#4 - 07-01-2008, 16:38 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ceetje

De goedkoopste campground vind je in de Nationale Parken, Staatparken en National Forrests. Ook de mooiste campgrounds vind je daar, maar dat is mijn mening.
#5 - 08-01-2008, 18:49 uur

ned in MO

Het goedkoopste is walmart parking lot ;D
#6 - 29-01-2008, 21:05 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ceetje

ja, dat is waar ... maar om met een tent daar te gaan staan  ;D ;D ;D
#7 - 30-01-2008, 18:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15