Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chili's

Discussie gestart

DeWilde

Ik ben nog nooit naar een Chilli's geweest... Mijn vriendin (Amerikaanse) vindt het namelijk low end en nasty (misschien moet ik er maar eens zonder haar heen gaan??). Cheesecake Factory is wel een aanrader.
#16 - 07-04-2007, 03:50 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

Anouk

Low end and nasty? :o Och mijn arme hart!! :P Chili's is de beste!! Ze heeft waarschijnlijk 1 keer een slechte ervaring gehad en baseert daar nu alles op, dat slaat nergens op.. Ga zelf maar eens bij Chili's kijken ;)
#17 - 07-04-2007, 07:57 uur

MiamiHeat

De afgelopen 3 weken tijdens onze trip natuurlijk ook de CHILI's bezocht......WAT EEN FEEST was het weer!!!
#18 - 25-06-2008, 15:16 uur

Ine

Sizzling Fajitas......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#19 - 25-06-2008, 18:35 uur

Mrjn

Southwestern eggrolls. Yummmmmm
#20 - 25-06-2008, 19:22 uur

MiamiHeat

Ze hadden nu ook nw desserts.........

SWEET SHOTS
NEW Warm Cinnamon Roll - NEW Warm Double Chocolate Fudge Brownie - Strawberry Wave Cheesecake - Dutch Apple Caramel Cheesecake

Wij hadden de Warm Double Chocolate Fudge Brownie....ooooowwwwww zooooo lekkurrrrrrrr


#21 - 25-06-2008, 19:25 uur

Robtk

Geen bezoek aan de USA zonder minimaal 1 keer Chili's te bezoeken. Met zo'n 60 bezoekjes aan de US had ik beter aandelen kunnen kopen in die tent  :)

Geldt ook voor TGI Friday's, trouwens  8)
#22 - 25-06-2008, 23:56 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

Jenn

Chili's... Oh my! Ik kom er ook heel erg graag! En dan niet eens zozeer voor het lekkere eten als voor de super margarita's! 8)

Chili's is the new golf course. - Michael Scott, the Office
#23 - 25-06-2008, 23:57 uur

meistershof

Hallo allemaal
Chili's  erg gezelig en goed eten .( let op dat ze je bij de dranken niet laten verzuipen ,ze brengen maar door ;D)
groeten wim.
#24 - 29-06-2008, 15:09 uur

JDenalane

Alleen in die van Long Beach geweest, maar was erg lekker!
#25 - 30-06-2008, 00:19 uur

sandrochka

Ben erg blij dat ik op een van de laatste dagen van de vakantie toch nog een Chili's ben tegengekomen en daar echt enorm genoten heb van het heeeeeeerlijke eten.
#26 - 19-10-2008, 11:23 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Tammy

Vorige week naar Chili's geweest in Orlando, en daarna nog een keer en toen we naar huis moesten nog een keer op het vliegveld. Behalve heel lekker ook heel goedkoop.
Ze hebben nu een aanbieding voor twee personen voor 20 dollar eten. Je krijgt dan 1 voorgerecht naar keuze, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht. Omdat de porties behoorlijk aan de maat zijn is het voorgerecht en nagerecht samen delen meer dan genoeg.
Zo je maar dat Chili's nog steeds  :afro: ook al zijn er in deze topic al 120 dagen geen berichten meer geplaatst
#27 - 11-11-2009, 19:37 uur

MiamiHeat

Vorige week naar Chili's geweest in Orlando, en daarna nog een keer en toen we naar huis moesten nog een keer op het vliegveld. Behalve heel lekker ook heel goedkoop.
Ze hebben nu een aanbieding voor twee personen voor 20 dollar eten. Je krijgt dan 1 voorgerecht naar keuze, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht. Omdat de porties behoorlijk aan de maat zijn is het voorgerecht en nagerecht samen delen meer dan genoeg.
Zo je maar dat Chili's nog steeds  :afro: ook al zijn er in deze topic al 120 dagen geen berichten meer geplaatst

Klopt...die aanbieding had ik ook al op hun site gezien...we gaan er zelf ook gebruik van maken. Tis echt een TOP tent!
#28 - 12-11-2009, 16:12 uur

martinm

Chili's is ook 1 van mijn favorieten voor uiteten !!!
#29 - 30-11-2009, 17:51 uur

ned in MO

Wat jullie zo speciaal vinden aan Chili's. Misschien ben ik verwend, maar ik vind het ook low end. friet is altijd koud en slap en veel te zout

de Southwest eggrolls zijn wel lekker, maar vaak komen wij er niet meer. Je kan elders lekkerder eten
#30 - 01-12-2009, 23:44 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15