Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chili's

Discussie gestart

nbraakman

Ik heb het nog niet gezien hier (misschien niet goed gekeken), maar Chili's grillroom is ook een prima restaurantje, niet al te duur, en goeie keuze aan lekker eten.
#1 - 15-03-2007, 14:03 uur



Anouk

Ik ben GEK op Chili's!! Verreweg mijn favoriete restaurant!! Overal waar ik geweest ben in Amerika, ben ik ook bij zo'n Chili's geweest shiny Ik heb ze eens gemailt of ze niet hier in Nederland een restaurant gingen opzetten, maar dan moet er hier iemand zijn die die franchise ofzo wil opzetten of wat dan ook.. Maar goed, aan dat mailtje heb ik wel een tegoedbon van 25 dollar aan over gehouden, da's toch wel weer aardig shiny


De dichtsbijzijnde zit op een American Army Base ergens in Duitsland.. Ramstein heette dat ofzo..
#2 - 15-03-2007, 16:35 uur

Mrjn

Heb 1 keer bij Chili's gegeten en dat was inderdaad fijn. Ik had een tamelijk scherp gekruide steak en heb toen de ober wanhopig aangeklampt voor een glas cola. Mijn mond stond in brand!
#3 - 15-03-2007, 18:26 uur

MiamiHeat

Aaaahhhhhhhhhhh nog meer Chilli's fans..................Zo lekker..........ieder keer als we in Miami zijn gaan we hier toch ff eten. Voor diegenen die naar Miami gaan.......ze zitten op Bayside Market.

Favo's zijn:

Quesadilla Explosion
Fajita Quesadillas met Guacamole
Mushroom Jack Fajita
Steak & Portobello Fajita

Ohhhhhh zo lekker!!!!!

Het water loopt me alweer in de mond!

#4 - 15-03-2007, 18:26 uur

Anouk

Er zitten er wel meer in Miami dan alleen op Bayside Market wink Er zitten nog 5 meer, waarvan er 4 Chili's alleen op/bij het vliegveld!! shiny

Mij favoriet is de Chicken & Bacon burger, die neem ik altijd!! Ik heb nog nooit iets anders gehad.. Ben namelijk niet zo'n meatlover, alleen eigenlijk maar kip.. Maar ze hebben sinds mijn laatste keer bij Chili's in Juni 2003 het menu veranderd en volgens mij hebben ze die burger niet meer, ik kan het niet op het menu vinden in ieder geval.. Die frietjes zijn door ook zo lekker.. Ik wil weer naar Amerika, al is het alleen om ff bij Chili's te eten shiny
#5 - 15-03-2007, 22:59 uur

PetraVS

Yum, Chili's!!  Wij zijn dol op hun boneless Buffalo chicken wings.  En hun salades zijn ook heerlijk!
#6 - 15-03-2007, 23:36 uur

Adriaan47

Anouk...ze hebben hier nou net zoveel verschillende soorten frietjes als dat jullie in Holland  hagelslag soorten hebben.
Ik zou wel oppassen voor de birth FLU  als ik jou was.
#7 - 16-03-2007, 00:20 uur

Adriaan47

Chilli's is  great... but different in any state.
We love them here in Texas with the Mexican flavours as described.( maar dus niet eigenlijk echt Americaans)

Ik zelf vind them ook echt goed and do love Chilli's als je wilt eten Mexican.

Ik hoor weinig over " Apple Bee's " restaurants......sinds mijn Amerikaanse vrouw my heeft geintroduceerd daar vind ik het lekkerder ( menu) dan Chilli's.

#8 - 16-03-2007, 00:35 uur

Staceybeesie

Wij vinden Chilll's ook heerlijk. De bottomles chips (nog warm) en salsa.......heerlijk en echt bottomless.
En de corn on the cob en de fijita's zijn super lekker.
Ook Applebees vindt ik heerlijk. Vroeger toen we nog in NL woonden reden we er helemaal voor naar Scheveningen waar er 1 tegen over de Burger King zat. Helaas liep het niet en is het restaurant gesloten. The riblets zijn er heerlijk..... Net als de apple-walnut salade.....
#9 - 16-03-2007, 02:32 uur
Groetjes Petra

Anouk

Anouk...ze hebben hier nou net zoveel verschillende soorten frietjes als dat jullie in Holland  hagelslag soorten hebben.

Ik heb 2 jaar in Amerika gewoont.. Ik weet zo langzamerhand wel wat ze daar hebben hoor..
#10 - 16-03-2007, 12:25 uur

Adriaan47

WOW
#11 - 16-03-2007, 12:36 uur

Adriaan47

WOW WOW Anouk
#12 - 16-03-2007, 12:39 uur

Anouk

Wow wat ???
#13 - 16-03-2007, 14:49 uur

Unal

Misschien een te late reactie over dit onderwerp, maar toch...

Chilis zit gewoon gevestigd in het Verenigd Koninkrijk

Met 4 lokaties één in Londen en de andere liggen om Londen heen.

-Canary Wharf (Londen)
-Cambridge
-Basildon
-Reading

http://www.chilis.uk.com/index.html

Allemaal gewoon publiekelijk dus geen Amerikaanse legerbassisen
Een goedkoop ticketje regelen en een weekendje aan de Chilis.

Mocht dit al bekend zijn mijn excuses
#14 - 06-04-2007, 11:10 uur

Anouk

Dat is al bekent.. Alle intl. locaties staan ook op hun site..
#15 - 06-04-2007, 12:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15