Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Code-share flight??

Discussie gestart

Jez

Bij het checken van onze vlucht krijg ik onderstaande melding:

Your itinerary includes a code-share flight. Please remember to check in with the operating carrier for your flight(s).

Enig idee wat ze bedoelen?

#1 - 29-07-2009, 23:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Naar mijn idee bedoelen ze

Je reisplan bevat een een code-share vluchtsegment. Je hebt het ticket gekocht bij maatschappij A, maar minimaal een van de vluchten wordt uitgevoerd door airline-partner B. Ze herinneren je eraan dat je moet inchecken bij partner B. Dus op de luchthaven niet gaan zoeken naar de incheck-balies van A, want die heeft waarschijnlijk niet eens eigen personeel op de luchthaven.

#2 - 30-07-2009, 01:08 uur
« Laatst bewerkt op: 30-07-2009, 21:06 uur door Bakvet »

Harry

Een van je vluchten wordt uitgevoerd door een andere maatschappij dan waar je het ticktet geboekt hebt, je moet inchecken bij de maatschappij welke de vlucht uitvoert.
#3 - 30-07-2009, 16:26 uur

Jez

Ah, okee. We vliegen met United van Brussel naar Washington. Van Washington naar Montreal met Jazz (???) Dus kan ik thuis gewoon inchecken bij United, neem ik aan.
Terug vliegen we van Montreal naar Washington met United Express/Chautauqua Airlines, van Washington naar Brussel met United. Ik hoop terug ook online in te kunnen checken; kan dat via de site van United?
#4 - 30-07-2009, 22:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15