Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Coming soon in Texas

Discussie gestart

hollandranch

Hoi, als we onze camping gaan inrichten in Texas, wordt er vooral ook gedacht aan motorrijders, ben zelf een die-hard Harley rider maar we willen er zijn voor alle bikers.  We hebben al contact met een dealer over verhuur (http://www.woodlandsharley.com/) Als we precies weten waar de camping komt gaan we ook andere dealers benaderen.  Ook zijn er in Texas mogelijkheden voor korte cursussen, ook leuk, ojaah in Texas mag je ook zonder helm rijden.
Hou onze site in de gaten www.hollandranch.com en wie weet cruisen we volgend jaar samen door de Texas Hills (vandaag 28 graden)
#1 - 27-12-2005, 15:54 uur
« Laatst bewerkt op: 21-08-2006, 21:22 uur door hollandranch »

Jez

Ik vind het wel een heel leuk initiatief, Hollandranch, en ik hoop ook van harte dat het jullie allemaal gaat lukken en een succes gaat worden  ;)
Wie weet komen mijn man en ik nog eens een tochtje bij jou maken! Even afwachten of je dan ook leuke deals met andere dealers hebt; ik kan niet zo goed sleutelen  ;D ;D ;D (:sorry: hier geen Harley-fans; er staat een V-Max in de garage)
#2 - 28-12-2005, 12:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hollandranch

Ik vind het wel een heel leuk initiatief, Hollandranch, en ik hoop ook van harte dat het jullie allemaal gaat lukken en een succes gaat worden  ;)
Wie weet komen mijn man en ik nog eens een tochtje bij jou maken! Even afwachten of je dan ook leuke deals met andere dealers hebt; ik kan niet zo goed sleutelen  ;D ;D ;D (:sorry: hier geen Harley-fans; er staat een V-Max in de garage)
Geen Harley :o een V-Max ??? okay, you're still welcome, ben ook niet perfect 2006-10 mooie foto's trouwens op je site, compliment, see ya
#3 - 31-12-2005, 21:46 uur

hollandranch

Even een kleine update.


Onze camping wordt al door redelijk wat motorrijders bezocht, zie de foto's op onze site en over een paar weken organiseren we samen met wat locals de eerste Buffalo Bike Night, zie http://www.hollandranch.com/bikenight.htm   Dus mocht je in de buurt zijn kom even langs.

#4 - 01-06-2007, 17:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15