Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Compact of midsize SUV bij Alamo

Discussie gestart

Tinita

Hallo iedereen!

Heeft er iemand ervaringen met het huren van een 'compact SUV' bij Alamo. Ik lees op het net erg tegenstrijdige berichten: Equinox is de ene keer een compact suv en de andere keer een midsize suv. Voor de Jeep Liberty juist van hetzelfde.  :o

Ik zou dus graag willen weten welke wagens jullie gekregen hebben in de categorie compact of midsize suv.

Alvast erg bedankt! :afro:
#1 - 29-09-2007, 22:11 uur

Gioachino

Bij USAareisen.de hebben ze een specifieke Chevrolet Equinox categorie.
Deze had ik ook gereserveerd. Bij afhalen (SF Bush Street) benoemde ze deze als Intermediate SUV (Small kennen ze niet in de VS -  geld overigens met alles). Zoals te verwachten was er geen intermediate SUV beschikbaar en kreeg ik een Jeep Grand Cherokee mee. Deze geldt als standard SUV.
Bij Alamo overigens wel goed opletten bij het ophalen van je huurauto: ze zijn er meester in het je ongemerkt verkopen van een upgrade en extra verzekeringen. Standaard vraag is: Would a XXXX be OK for you? Deze XXXX komt uit een duurdere categorie en als je onwetend het aanbod accepteert heb je een upgrade gekocht. Altijd het aanbod afwijzen en refereren naar de auto c.q. categorie die je hebt gereserveerd. En goed je huurcontract nalezen.
Succes!!


#2 - 18-10-2007, 19:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15