Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Country Kitchen!

Discussie gestart

Chiefram

Vandaag eens een keer gegeten bij Country Kitchen. Was wel lekker, maar dat komt omdat ik eens flink gezondigd heb daar: een aardbeien milkshake met chocolate en een flinke lading slagroom met daar weer een super mega grote verse aardbei er op! Mjammie!!!

De steak en schrimps waren voortreffelijk!!!

(Mijn vrouw was er niet bij, dus ik kon dit even allemaal snel naar binnen werken, hahaha)...
#1 - 17-06-2005, 05:56 uur

Mrjn

Ik heb ooit eens ontbeten bij een Country Kitchen. Was ook wel fijn, behalve de koffie, die was wat slapjes. Maar dat ben ik vaker tegengekomen in de VS  :P
#2 - 17-06-2005, 16:05 uur

schorp

Ik heb ooit eens ontbeten bij een Country Kitchen. Was ook wel fijn, behalve de koffie, die was wat slapjes. Maar dat ben ik vaker tegengekomen in de VS  :P

Als je ooit in de Bay Area bent, ga naar Peet's coffee (er zijn wel wat Peet's in de grote steden, maar meerendeels in Northern CA).  Peet was een Nederlander die in de jaren '60 naar Berkeley, CA verhuisde en de koffie niet te drinken vond, hij heeft daar echt verandering in gebracht (tenminste in de Bay area), zijn coffee is heerlijk, sterk, smakelijk en vers.  super kwaliteit, veel beter dan Starbucks...  

http://www.peets.com/
#3 - 17-06-2005, 19:34 uur

Jez

Cheif, begrijp ik het nou goed dat je voor ons elk restaurant in de US aan het uitproberen bent............?
 ;D ;D ;D ;D ;D
#4 - 17-06-2005, 22:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Cheif, begrijp ik het nou goed dat je voor ons elk restaurant in de US aan het uitproberen bent............?
 ;D ;D ;D ;D ;D

Uhhh.. ja! LOL!

Wij gaan gemiddeld 4 keer per week uit eten en we moeten nog een hoop restaurants aandoen hier, hahaha... Alelen niet elke restaurant behoort tot een keten, anders was deze rubriek overbelast denk ik met mijn bevindingen, hihi...
#5 - 17-06-2005, 23:34 uur

Bakvet

Ik heb ooit eens ontbeten bij een Country Kitchen. Was ook wel fijn, behalve de koffie, die was wat slapjes. Maar dat ben ik vaker tegengekomen in de VS  :P

Als je ooit in de Bay Area bent, ga naar Peet's coffee (er zijn wel wat Peet's in de grote steden, maar meerendeels in Northern CA).  Peet was een Nederlander die in de jaren '60 naar Berkeley, CA verhuisde en de koffie niet te drinken vond, hij heeft daar echt verandering in gebracht (tenminste in de Bay area), zijn coffee is heerlijk, sterk, smakelijk en vers.  super kwaliteit, veel beter dan Starbucks...  

http://www.peets.com/
Bedankt voor de info. Heb er destijds eentje bezocht in San Francisco in de Marketplace van het Ferry Building. Het kwam op mij over als een concept dat achter de tekentafel was bedacht door een of andere grote nationale koffiebrander om de aanval op Starbucks te openen. Het zag er allemaal "te perfect" uit voor een onbekend merk. Ik vond die zaak eigenlijk uit de toon vallen, want in dat winkelcentrum zaten verder alleen maar locale 'kwaliteits-zaken'. Maar nu begrijp ik Peet's daar gewoon bij hoort.
#6 - 18-06-2005, 08:47 uur

schorp

Ik heb ooit eens ontbeten bij een Country Kitchen. Was ook wel fijn, behalve de koffie, die was wat slapjes. Maar dat ben ik vaker tegengekomen in de VS  :P

Als je ooit in de Bay Area bent, ga naar Peet's coffee (er zijn wel wat Peet's in de grote steden, maar meerendeels in Northern CA).  Peet was een Nederlander die in de jaren '60 naar Berkeley, CA verhuisde en de koffie niet te drinken vond, hij heeft daar echt verandering in gebracht (tenminste in de Bay area), zijn coffee is heerlijk, sterk, smakelijk en vers.  super kwaliteit, veel beter dan Starbucks...  

http://www.peets.com/
Bedankt voor de info. Heb er destijds eentje bezocht in San Francisco in de Marketplace van het Ferry Building. Het kwam op mij over als een concept dat achter de tekentafel was bedacht door een of andere grote nationale koffiebrander om de aanval op Starbucks te openen. Het zag er allemaal "te perfect" uit voor een onbekend merk. Ik vond die zaak eigenlijk uit de toon vallen, want in dat winkelcentrum zaten verder alleen maar locale 'kwaliteits-zaken'. Maar nu begrijp ik Peet's daar gewoon bij hoort.

Inderdaad, Peet's is inderdaad the real deal, het was tot de jaren '90 alleen in de Bay area te vinden, in SF maar een paar barretjes (de mijne was op Market Street in de Castro), maar ze probeerden via Au bon pain (een boston koffie crossaint gedoe andere markten te veroveren, wat niet echt lukte).  Ze zijn nu in de grote steden van CA heel populair (hun koffie is ook heel lekker, hun Kona is fantastisch!)  Als je ooit hier in L.A. bent, en je houdt veel van koffie dan is Groundworks op Cahuenga en Sunset fantastisch of Cafe, etc. die hebben organic coffee die als zijde op je tong glijdt.  
In de valley (studio city) is op Moorpark en Tujunga, Jennifer's Coffee, heerlijke fantastische koffie, hun New Orleans koffie is zo yum (roasted met chicory), ze hebben elke dag 3 verschillende brews, bold, medium en light (sumatra, New Orleans, Morrocan) heerlijke koffie, en vriendelijke valley mensen, geen L.A. attitude.
#7 - 18-06-2005, 09:14 uur

droopy

Cheif, begrijp ik het nou goed dat je voor ons elk restaurant in de US aan het uitproberen bent............?
 ;D ;D ;D ;D ;D

laat ons dan alvast hopen dat we hier in de toekomst niet moeten betalen...straks gaat hij aan de admins een vergoeding vragen voor zijn verslagen.  ;) ;D
#8 - 18-06-2005, 18:06 uur

Chiefram

O, nu je het zegt... Ik wil wel overal gaan eten hoor, op kosten van het forum om jullie van verslagen te voorzien.

 :D ;)
#9 - 18-06-2005, 18:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15