Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Credit Card geblokkeerd

Discussie gestart

Bakvet

Zaterdag ontving ik een brief waarin stond dat volgens Visa International mijn credit card gegevens mogelijk gestolen zijn bij die diefstal van 40 miljoen credit card nummers bij Card Systems in Arizona. Ten minste, dat stond er niet letterlijk.... ik neem aan dat het daar  verband mee houdt, want ik ben pasgeleden in de VS geweest.

Zelf hoef ik niets te doen, over een aantal dagen ontvang ik automatisch een nieuwe card en zolang kan je de oude gewoon blijven gebruiken. Alleen... ik ga morgen op vakantie. Lekker handig, kunnen ze ondertussen de nieuwe kaart uit m'n brievenbus hengelen.

Mocht u voorlopig niets meer van mij horen: dan zit ik waarschijnlijk vast in een Zuid Europese cel wegens het betalen met een geblokkeerde credit card.
#1 - 27-06-2005, 00:48 uur
« Laatst bewerkt op: 27-06-2005, 00:49 uur door Bakvet »

visuar

#2 - 27-06-2005, 11:04 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Bakvet

Dat vrees ik inderdaad.  :(  Weer een nieuwe pincode. Nog niets gehoord over m'n MC gelukkig. Zou die het overleefd hebben??
#3 - 27-06-2005, 12:54 uur

FreezeM

Fijne vakantie... zeg, waar woon je eigenlijk?

Puur interesse hoor?

 ;)
#4 - 27-06-2005, 14:58 uur

Jez

Waar ga je naartoe, Bakvet?

Wij kregen van de ABN een nieuwe Mastercard thuis, ik weet niet waarom.
Da's een hele procedure. Eerst een brief met de vooraankondiging. Een week ofzo later de pas en weer een paar dagen later de nieuwe pincode. Die code hebben ze op een super-beveiligde manier weergegeven. Zo goed, dat we met z'n 2-en een half uur naar het briefje hebben gestaard om te proberen er achter te komen wat het nummer nu is. Uiteindelijk gegokt en nu hopen dat het juist gegokt is  ??? ??? ???
Zal het deze week even testen, want ook wij zijn over anderhalve week met vakantie. Naar Denemarken, dus we kunnen waarschijnlijk geen cel delen, Bakvet  ;D
#5 - 27-06-2005, 21:13 uur
« Laatst bewerkt op: 27-06-2005, 21:16 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Die code hebben ze op een super-beveiligde manier weergegeven. Zo goed, dat we met z'n 2-en een half uur naar het briefje hebben gestaard om te proberen er achter te komen wat het nummer nu is. Uiteindelijk gegokt en nu hopen dat het juist gegokt is  ??? ??? ???
Zal het deze week even testen, want ook wij zijn over anderhalve week met vakantie. Naar Denemarken, dus we kunnen waarschijnlijk geen cel delen, Bakvet  ;D
;D Het is wat mij betreft nog multiple choice. Ik ga naar een land waar je met echt geld kan betalen, Denemarken hoort daar helaas nog niet bij. Maar ik zie wel waar ik uitkom.

Denemarken is wel een tof land vind ik. Ga je er iets eten, duurt het een uur voordat je voorgerecht geservereerd wordt. Lekker relaxt.
#6 - 27-06-2005, 22:23 uur

Jez

En bedankt voor het aanwakkeren van mijn enthousiasme voor Denemarken  :o
Laat me es raden: jouw glas is altijd half leeg?

 ;D ;D ;D
#7 - 27-06-2005, 22:28 uur
« Laatst bewerkt op: 27-06-2005, 22:29 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Met deze warmte is mijn glas te snel leeg.  :'(
#8 - 27-06-2005, 23:18 uur

Jez

Terwijl mijn koelkast telkens half vol is...........  ;D ;D ;D
#9 - 28-06-2005, 20:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15